Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Eobuwie.pl usprawnia proces dostaw

Eobuwie.pl rozbudowuje centrum dystrybucyjne pod Zieloną Górą. Nowy magazyn “K3” o powierzchni 15 tys. mkw. docelowo pomieści ponad 3 mln par butów. Magazyn będzie wspierał procesy logistyczne przy wysyłce 177 tys. produktów z oferty eobuwie.pl oraz 103 tys. produktów z portfolio Modivo.

I kwartał był dla spółki eobuwie.pl rekordowy. Wygenerowała 768 mln sprzedaży, co stanowi wzrost o 79% w stosunku do ubiegłego roku. Udział Modivo w sprzedaży wzrósł do 13%. Z początkiem maja spółka rozpoczęła sprzedaż w Słowenii pod szyldem eobutev.si i konsekwentnie rozwija infrastrukturę, która zapewni profesjonalne zaplecze do dalszej ekspansji. Do tej pory spółka miała w swojej siedzibie do dyspozycji dwa magazyny. Wykorzystywane są do przechowywania towarów i ich rozdystrybuowania na wszystkie rynki europejskie, na których spółka jest obecna zarówno pod brandem eobuwie.pl, jak i Modivo. Trzeci magazyn o powierzchni 15 tys. mkw., nad którym właśnie finalizuje prace, wesprze proces dostaw.

Nowy magazyn “K3” zajmuje trzy kondygnacje, zapewniając o jeden poziom składowania więcej niż dotychczasowe obiekty. Funkcjonowanie magazynu wspiera sprawdzona, zaawansowana automatyka: transportery, taśmociągi oraz roboty pickingowe. Magazyn docelowo pomieści ponad 3 mln par butów.

R E K L A M A

Eobuwie.pl rozbudowuje centrum dystrybucyjne

– To rozwinięcie sprawdzonego konceptu. Zachowujemy ciągłość funkcjonowania dotychczasowej powierzchni magazynowej i optymalizujemy zasoby. Zależy nam na scentralizowaniu wszystkich operacji. Efektem zmian ma być usprawnienie procesu dostaw, który w całości chcemy realizować właśnie w tej nowej części – mówi Marcin Grzymkowski prezes eobuwie.pl.

Już niebawem eobuwie.pl uruchomi także zapowiadane centrum logistyczne w Bukareszcie. Wesprze ono dostawy na kluczowych dla spółki rynkach: Rumunii, Bułgarii i Grecji. W Bukareszcie klienci zyskają dostęp do usługi Same Day Delivery – dostawy tego samego dnia.

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo