Duże zmiany w łódzkim centrum handlowym Nowa Górna

Europejska sieć dyskontów Pepco podpisała umowę najmu z Nową Górną, łódzkim centrum handlowym znajdującym się w portfolio Newbridge. W obiekcie planowane są także nowe inwestycje i remodeling wnętrz.

Z końcem kwietnia marka PEPCO podpisała umowę najmu lokalu w Centrum Nowa Górna. Nowa marka zajmie lokal o powierzchni 587 m kw. GLA. Tym samym będzie to drugi, po hipermarkecie Carrefour, największy sklep znajdujący się w tenant-mix’ie Nowej Górnej.

Otwarcie Pepco planowane na jesień

W bogatej ofercie sklepu PEPCO zlokalizowanego w łódzkim centrum handlowym klienci znajdą m.in. odzież dla dzieci i dorosłych, akcesoria i dodatki, zabawki, przybory szkolne oraz szeroki wybór artykułów do domu. W sprzedaży dostępne będą także produkty licencjonowane oraz sezonowe, związane np. ze świętami, wakacjami czy rozpoczęciem roku szkolnego. Prace związane z przygotowaniem salonu do otwarcia ruszą w połowie czerwca, a otwarcie planowane jest najwcześniej jesienią 2021 roku.

– PEPCO to dynamicznie rozwijająca się sieć, która w swojej kategorii cieszy się największą sympatią Polaków. Tym większa satysfakcja, że mamy szansę współpracować z najlepszymi. Dzięki nowemu najemcy nasi klienci będą mieli dostęp do niezwykle szerokiej oferty produktów w przystępnych cenach dla całej rodziny. W dobie pandemii taki asortyment jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu – mówi Karolina Nitowska, leasing manager Newbridge Poland.

W Polsce sieć dyskontów rozwija się od kilkunastu lat i codziennie zaprasza klientów do ponad 1000 lokalizacji. Poza Polską PEPCO ma swoje salony w 13 europejskich krajach, a miesięcznie sklepy tej marki odwiedza średnio ponad 20 milionów klientów.

Przedstawiciele PEPCO wyjaśniają, że tym, co zadecydowało o podpisaniu umowy z Newbridge, jest m.in. lokalizacja i duży potencjał Nowej Górnej w tym rejonie miasta.

– Sieć PEPCO z roku na rok podwaja liczbę sklepów. To lojalni klienci są czynnikiem, który pozwala nam prężnie się rozwijać i udoskonalać strategię działania. Wybór galerii handlowych takich jak Centrum Nowa Górna na lokalizacje naszych sklepów nie jest przypadkowy. Tutaj znajdujemy odpowiednią przestrzeń, która pozwala nam zachować wysoki standard sprzedażowo-ekspozycyjny, ale również gwarantuje sąsiedztwo innych punktów np. operatorów spożywczych, z którymi PEPCO doskonale się uzupełnia, tworząc kompleksową ofertę handlową – mówi Katarzyna Wilczewska, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PEPCO.

Europejska sieć przyznaje, że cieszy się dużą popularnością wśród kupujących, szczególnie płci damskiej. – Codziennie nasze polskie sklepy odwiedza nawet 650 tysięcy klientów, a wśród nich głównie kobiety, które po prostu lubią wpaść do PEPCO, nawet kilka razy w miesiącu. To głównie mamy, które chcą być dumne z tego, jak troszczą się o swój dom i rodzinę, rozsądnie wydając pieniądze. Zgodnie z naszą naczelną zasadą: cena nigdy nie powinna być barierą w zakupie produktu, którego potrzebują nasi klienci – informuje Katarzyna Wilczewska.

PEPCO będzie kolejnym najemcą, który dopełni tenant-mix łódzkiego centrum handlowego, w którym znajduje się 30 sklepów, punktów usługowych oraz lokali gastronomicznych. Wśród najważniejszych najemców znaleźć tu można Carrefour, Rossmann, CCC, Vision Express czy W. Kruk. – Poszerzenie tenant-mixu Nowej Górnej o atrakcyjne marki z segmentu mody, wyposażenia wnętrz czy gastronomii, a także dopasowanie go do aktualnych potrzeb mieszkańców Łodzi, to dla nas jeden z priorytetów na najbliższe lata – wyjaśnia Karolina Nitowska.

W obiekcie planowane są duże inwestycje

Zmiany w Nowej Górnej dotyczyć będą nie tylko oferty, ale także wnętrz, które przejdą znaczną metamorfozę. Inwestor obiektu planuje szeroko zakrojone prace modernizacyjne mające na celu kompleksowy remodeling łódzkiego centrum handlowego. Prace wystartują w czerwcu 2021 roku.

W ich ramach salon z odzieżą dla kobiet Paryżanka Boutique dwukrotnie powiększy swoją powierzchnię. Obecni najemcy centrum – pralnia EBS oraz Biuro Podróży Travel&You przeniosą się natomiast do nowych lokali. To oznacza jeszcze bardziej komfortowe zakupy dla odwiedzających te miejsca. Na horyzoncie są także nowe otwarcia.

– Negocjacje z potencjalnymi najemcami są naturalnym elementem działań związanych z komercjalizacją Nowej Górnej. Z satysfakcją obserwujemy, że coraz więcej partnerów biznesowych dostrzega atuty obiektu, m.in. dogodną lokalizację czy kompaktową, coraz ciekawszą ofertę, co tylko zyskuje na znaczeniu w dobie pandemii – mówi Karolina Nitowska.

Na tym nie koniec. Remodeling centrum obejmie także takie nowe inwestycje jak m.in. remont toalet, a także stworzenie pokoju dla opiekuna z dzieckiem. Newbridge Poland, w którego portfolio znajduje się Nowa Górna, zapowiada także, że po wakacjach w obiekcie pojawią się plac zabaw i strefa wypoczynku, w której między zakupami będą mogli relaksować się klienci. Jak wyjaśniają przedstawiciele inwestora, nowe udogodnienia to element szerszej strategii rozwoju obiektu.

– To już kolejny etap prac modernizacyjnych, które konsekwentnie wdrażamy w Nowej Górnej. Za nami rebranding, poszerzenie oferty, a także liczne działanie marketingowe, w tym projekt wspierający lokalne organizacje pozarządowe. Chcemy, by Nowa Górna była postrzegana wśród łodzian jako nowoczesne centrum handlowe convenience dla rodzin, które cenią sobie wygodę, bliskość ulubionych sklepów oraz atrakcyjną ofertę na każdą kieszeń – informuje Marta Drzewiecka, Director w Newbridge Poland.