Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Szymon Bujalski dołącza do Rady Nadzorczej eobuwie.pl S.A.

Rada Nadzorcza Spółki eobuwie.pl S.A. powołała w swój skład Szymona Bujalskiego, dotychczasowego Członka Zarządu Spółki Empik S.A.

Szymon Bujalski przez 10 lat pełnił funkcje Dyrektora Pionu Zakupów i Sprzedaży, a także Członka Zarządu oraz Wiceprezesa w Spółce Komputronik S.A. Odpowiadał również za obszary logistyki i marketingu. Przez ostatnie 6 lat był związany z Empik SA, w którym także z ramienia Zarządu był współodpowiedzialny za transformację cyfrową historycznej marki z 70-letnią historią.

Szymon Bujalski współtworzył m.in. Empik Go – pierwszy subskrypcyjny biznes w Grupie Empik, który daje klientom dostęp do największej bazy audio i ebooków, Empik Bilety oraz Empik Foto. Wdrażał również program Empik Premium oraz usługę Empik Premium Pay&Go. Jednak najważniejszym projektem wdrożonym przez Szymona była budowa marketplace w ramach Empik.com i stworzenie platformy zakupowej obejmującej 16 kategorii. Z jego udziałem sklep internetowy został rozbudowany do poziomu platformy skupiającej kilka tysięcy merchantów i oferującej miliony produktów.

R E K L A M A

Szymon Bujalski był również odpowiedzialny za rebranding klubu zakupowego BuyVIP na Markafoni oraz reorganizację agito.pl. Pełnił także funkcję Head of Retail w Allegro Group.

Jest absolwentem studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Akademii Rolniczej im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu. Jego mocnymi stronami są negocjacje i zarządzanie, strategia marketingu i sprzedaży oraz logistyka (ze szczególnym uwzględnieniem logistyki e-commerce).

Szymon Bujalski został powołany na Członka Rady Nadzorczej eobuwie.pl S.A. z dniem 14 maja 2021 r. Z dniem 19.05.2021 r. został delegowany do bieżącej współpracy z Zarządem eobuwie.pl SA.

Eobuwie.pl oferuje ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 177 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.