Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Trzy marki LPP wybrały Ostróda Power Center

Nowy projekt realizowany przez Acteeum – Ostróda Power Center – szturmem zdobywa uznanie najemców. Do grona najemców dołącza coraz więcej znanych marek, w tym marki Sinsay, Cropp i House. Grupa LPP decyduje się na ulokowanie w nowym parku handlowym 3 salonów o łącznej powierzchni ponad 2,4 tys. mkw. Otwarcie obiektu zaplanowano na połowę 2022.

Wyjątkowe atuty Ostróda Power Center, w tym zwłaszcza jego strategiczna lokalizacja, formuła parku handlowego oraz renoma Acteeum powodują ogromne zainteresowanie najemców. Już teraz, na ponad rok przed planowanym otwarciem znaczna część lokali handlowych znalazła swoich najemców.

3 salony LPP

Wśród najemców znajdzie się także grupa LPP, która zdecydowała się na włączenie Ostróda Power Center do swoich planów zbudowania obecności w Ostródzie i regionie. Grupa ta podjęła decyzję o otwarciu 3 salonów swoich marek w powstającym obiekcie, gdzie na łącznej powierzchni ponad 2,4 tys. mkw. marki Sinsay, Cropp i House zaoferują swoje znane i lubiane produkty.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji o ulokowaniu salonów trzech naszych marek w powstającym w Ostródzie projekcie Acteeum. Z perspektywy naszej strategii kluczowa jest zarówno doskonała lokalizacja Ostróda Power Center jak i format obiektu, wychodzący naprzeciw bieżącym realiom rynku, zapewniający bezpieczne i sprawne dokonywanie zakupów – mówi Krzysztof Bocianowski, Leasing & Expansion Director, LPP S.A.

Numer 1 w regionie

Ostróda Power Center będzie pierwszym i jednocześnie największym tego typu kompleksem handlowym w regionie. Będzie to obiekt o łącznej powierzchni ponad 25 tys. mkw. GLA, obejmującej ponad 14 tys. mkw. GLA parku handlowego, wolnostojący sklep branży Dom i Ogród a także usługi dodatkowe takie jak restauracja drive-thru, stacja benzynowej, myjnia oraz ok. 700 miejsc parkingowych. Kompleks powstanie przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz S16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza. Lokalizacja obiektu jest także w naturalny sposób doskonale skomunikowana z Ostródą i regionem. Swym bezpośrednim zasięgiem Ostróda Power Center będzie obejmować ponad 120,000 mieszkańców a także niezwykle intensywny ruch tranzytowy tras S7 i S16.

– Cieszymy się bardzo, że nasz nowy projekt w Ostródzie przyciąga tak znamienitych najemców jak Grupa LPP. To dla nas niezwykle ważny partner. Obecność marek Sinsay, Cropp i House sprawi, ze oferta zakupowa Ostróda Power Center stanie się tym atrakcyjniejsza dla klientów. Mogę również zdradzić, że finalizujemy rozmowy z wiodącym operatorem sklepów DIY nt. lokalizacji ich pełnoformatowego obiektu w ramach naszego centrum. Mamy także przekonanie, że nasz ostródzki projekt okaże się wielkim sukcesem komercyjnym, spełniającym oczekiwania tak
najemców jak i mieszkańców Ostródy oraz okolicznych miast – mówi Tomasz Szewczyk, Managing Partner Acteeum Central Europe.

Od wstępnej koncepcji do sprzedaży

Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu
deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów. Podejście Acteeum do projektów bazuje na wieloletnim doświadczeniu i znajomości polskiego rynku oraz procesu deweloperskiego. Spółka jest partnerem biznesowym dużych firm instytucjonalnych, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis jak również współpracuje z inwestorami prywatnymi. Acteeum skupia się na budowie dużych kompleksów handlowych oraz obiektów z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe. Acteeum posiada własne portfolio gruntów oraz negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych, retail parków oraz na cele mieszkaniowe.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem