Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Nowa marka biżuteryjna w Bonarce

Do grona najemców Bonarki dołączyła marka Lilou oferująca biżuterię i akcesoria. 24 maja br. otwarto jej nowoczesny butik z atelier. Nowy salon mieści się na pierwszym piętrze krakowskiej galerii i zajmuje pow. 52 mkw.

Lilou proponuje kolekcje dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W każdym butiku, także tym w Bonarce, znajduje się atelier – pracownia, w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów. Wszystkie wzory są autorskie i powstają w pracowni projektowej, na czele której stoi twórczyni marki. Każdy model biżuterii jest zastrzeżony w urzędzie patentowym.

– Indywidualne podejście do oczekiwań klientów to współcześnie bardzo ważny trend. Zwłaszcza w branży, w której operuje Lilou. Pozyskanie tego najemcy nie tylko poszerza naszą ofertę w segmencie biżuterii i akcesoriów, lecz także wychodzi naprzeciw klientom, którzy preferują spersonalizowane produkty wysokiej jakości – mówi Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Centrum Handlowego Bonarka.

lilou-bonarka
Butik Lilou, Bonarka

40 butików w sieci Lilou

Butik w Bonarce jest już czterdziestym punktem na mapie Lilou. Magdalena Mousson- Lestang stworzyła markę w 2009 roku. W ciągu dwunastu lat powstało 36 butików zlokalizowanych w Polsce i 4 za granicą: butik w Paryżu przy prestiżowym 145 Boulevard St-Germain, 3 butiki w Niemczech, w Düsseldorfie, Aachen oraz Münster.

Wraz z nowym salonem Lilou, oferta biżuterii i akcesoriów w Bonarce dostępna jest teraz w 15 salonach.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.