Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

HalfPrice w dąbrowskim CH Pogoria

Z początkiem czerwca br. w Centrum Handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej rusza salon marki HalfPrice. Wchodząca na rynek sieć należy do Grupy CCC i oferuje szeroką gamę produktów znanych marek w atrakcyjnych cenach.

HalfPrice to pierwszy najemca segmentu off-price w CH Pogoria. Asortyment salonu ulokowany na powierzchni ok. 1,5 tys. mkw. obejmuje szeroki wybór modnej odzieży, obuwia, akcesoriów, kosmetyków, zabawek oraz artykułów dekoracji i wyposażenia wnętrz. Ofertę tworzy wiele znanych marek, a ceny produktów obniżone są nawet o 80 proc. Lokal podzielony jest na sekcje tematyczne, a proste, jasne meble i ekspozytory pozwalają skoncentrować uwagę na prezentowanych produktach. Kolekcja marek dostępnych w sklepach sieci będzie stale powiększana.

Multibrandowy sklep w CH Pogoria

– Sklepy multibrandowe klasy premium zyskują coraz większą popularność, a segment off-price ma w tym niebagatelny udział. Oferując wiele znanych, wysokojakościowych marek w jednym miejscu, w znacznie obniżonych cenach – HalfPrice znakomicie wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów – mówi Katarzyna Jabłońska, asset manager, NEPI Rockcastle. – Wierzymy, że HalfPrice, dzięki ofercie współtworzonej przez popularne marki dotychczas niedostępne na Zagłębiu, stanie się dla wielu klientów CH Pogoria sklepem pierwszego wyboru – dodaje.

– Jestem pewna, że „łowienie skarbów” stanie się pasją dla wielu nowych oraz od lat lojalnych klientów grupy CCC – mówi Malwina Winter, Dyrektor Komercyjny HalfPrice.

Debiutowi sieci HalfPrice towarzyszy kampania, której twarzą została modelka Anna Jagodzińska.

Centrum Handlowe Pogoria w Dąbrowie Górniczej to 97 lokali i wysp handlowych z szeroką ofertą handlowo-usługową. Na 37 tys. mkw., stanowiących powierzchnię handlową obiektu znajdują się salony wielu marek odzieżowych i obuwniczych, restauracje i kawiarnie, kino, a także hipermarket Auchan oraz market budowlany OBI. Obiekt należy do NEPI Rockcastle, a za zarządzanie obiektem odpowiada firma Sierra Balmain Property Management.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz