Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Xiaomi świętuje otwarcie ponad 1000 sklepów na świecie

Xiaomi ogłosiło dziś, że otworzyło już ponad 1000 sklepów firmowych na świecie (nie licząc Chin i Indii), co jest, jak odkreśla zarząd firmy, wielkim krokiem milowym w globalnym rozwoju marki. Aby uczcić tę doniosłą okazję, Xiaomi organizuje akcję promocyjną „1000 Sklepów Xiaomi” zarówno online, jak i offline.

Wbrew przeciwnościom – sklep numer 1000 otwiera się po trudnym, ale udanym roku. Ten wyczyn został osiągnięty pomimo trudnych warunków, z jakimi borykają się sklepy stacjonarne na całym świecie. Sukces Xiaomi wbrew temu trendowi świadczy o sile marki w oczach konsumentów oraz o ogromnym potencjale firmy do rozwoju.

Punkty MiStore to niezależne sklepy detaliczne zakładane przez partnerów Xiaomi. Wszystkie sklepy prowadzone są zgodnie ze ścisłymi wytycznymi Xiaomi i sprzedają wyłącznie oficjalnie autoryzowane produkty marki. Utrzymywane są w najwyższym standardzie i stanowią wizytówkę Xiaomi w sektorze retail.

Marce Xiaomi pięć lat zajęło stworzenie światowej sieci sklepów. Pierwszy, poza Chinami, sklep Xiaomi otworzył się dla fanów w Singapurze w 2016 roku. Od tego czasu liczba sklepów na całym świecie gwałtownie wzrosła. W Polsce marka zadebiutowała w 2018 otwierając pierwszy salon w Krakowie w centrum handlowym Serenada. Obecnie ma na polskim rynku ponad 20 salonów.

O Xiaomi

Xiaomi Corporation została założona w kwietniu 2010 roku. Firma weszła na giełdę w Hong Kongu 9 lipca 2018 (1810.HK). Xiaomi to firma internetowa oferująca smartfony i inteligentne urządzenia podłączone za pośrednictwem platformy „Internetu rzeczy” IoT (Internet of Things). Xiaomi konsekwentnie buduje swój wizerunek w oparciu o relacje z użytkownikami. Firma nieustannie szuka innowacyjnych rozwiązań, stawiając na pierwszym miejscu jakość i wydajność. Xiaomi tworzy produkty dostępne w uczciwych cenach, tak, aby każdy miał możliwość podwyższać komfort swojego życia dzięki technologii. Xiaomi zajęło 3. miejsce na świecie pod względem dostaw smartfonów w czwartym kwartale 2020 roku. Firma stworzyła również wiodącą na świecie konsumencką platformę AIoT (AI+IoT), z 324,8 mln inteligentnych urządzeń podłączonych do niej, z wyłączeniem smartfonów i laptopów.

Produkty Xiaomi są obecne w ponad 100 krajach i regionach na całym świecie. W sierpniu 2020 roku firma po raz drugi znalazła się na liście Fortune Global 500, zajmując 422. miejsce, awansując o 46 miejsc w porównaniu z rokiem 2019. Zajęła również 7. miejsce wśród firm internetowych. Xiaomi wchodzi w skład indeksu Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index oraz Hang Seng China 50 Index.