Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Znane polskie marki w Pasażu Łódzkim

Właściciel Centrum Handlowego Pasaż Łódzki może pochwalić się kolejnymi nowymi umowami. Już niedługo do grona sklepów w Pasażu Łódzkim dołączą trzy nowe marki: Media Expert, 4F oraz Sokołów.

Oferta Pasażu Łódzkiego na przestrzeni najbliższych miesięcy zostanie wzbogacona o kolejnych najemców. Jako pierwszy swój sklep otworzy Sokołów. Otwarcie zaplanowane jest na pierwszą połowę czerwca. Firma Sokołów zajmuje się sprzedażą mięsa i wędlin swojej marki. To najbardziej znana i najchętniej kupowana marka w branży mięsnej w Polsce.

Na 15 czerwca zaplanowane jest otwarcie sklepu firmy 4 F, polskiego producenta odzieży i akcesoriów sportowych. Oprócz oferowania najwyższej jakości produktów dla osób kochających modę i sport, misja marki sięga dużo dalej.

W drugiej połowie 2021 roku otwarty zostanie również sklep Media Expert. To największa sieć elektromarketów w naszym kraju i jeden z najważniejszych podmiotów na polskim rynku elektroniki użytkowej, gamingu, AGD oraz sportu i rekreacji. Sieć Media Expert uruchomi swój sklep w budynku wolnostojącym, zlokalizowanym w kompleksie Pasażu Łódzkiego, co zapewni komfortowy dojazd oraz ułatwi odbiór produktów o większych gabarytach.

– Pasaż Łódzki wciąż się rozwija i zdobywa nowe brandy dzięki czemu wciąż jest ważnym miejscem na mapie łódzkich centrów handlowych. Wraz z nowymi markami oferta Pasażu Łódzkiego staje się coraz bardziej różnorodna dzięki czemu dociera do szerszego grona klientów – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Oferta handlowa Pasażu Łódzkiego

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 57 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon, Norauto i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki takie jak TK Maxx, Toys‘R’Us, Empik, Jysk, Rossmann, Hebe czy Decathlon, dzięki którym zjednuje sobie stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Pasaż Łódzki stale rozwija swoją ofertę. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Pasaż Łódzki oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością. Właścicielem Centrum Handlowego Pasaż Łódzki jest fundusz Pradera Central & Eastern Fund a zarządcą Apsys.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.