Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Nowa polska marka HalfPrice stworzona przez Grupę CCC 15 czerwca br. otworzy swój flagowy salon w centrum Warszawy. HalPrice to koncept działający w formule off-price. Pierwsze sklepy nowej marki ruszyły w maju. W planach spółki jest dynamiczna ekspansja tego konceptu.
Nowy flagowy salon marki zostanie otwarty w Domach Towarowych Wars Sawa Junior, w samym centrum stolicy.
Sieć HalfPrice należy do grupy CCC. Model działania marki jest oparty na koncepcji sprzedażowej off-price. W sklepach HalfPrice sprzedawana jest odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.
Pierwszy salon marki został otwarty w Galerii Północnej w Warszawie. Kolejne sklepy pojawiły się m.in. w centrum handlowym Wroclavia, Gemini Park Tychy, CH Galaxy w Szczecinie, Solaris City Center w Opolu, Galerii Korona Kielce, Galerii Łódzkiej czy Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Aktualnie działa 12 sklepów.
Do końca roku Grupa CCC planuje otworzyć około 60 sklepów HalfPrice.
– Rozwój to jeden z naszych priorytetów i dlatego cieszymy się, że zaczynamy nową przygodę. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem – mówił podczas debiutu marki Dariusz Miłek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
HalfPrice to format wielkopowierzchniowy. Grupa CCC zamierza otwierać salony o powierzchni od 1 tys. do nawet 2,5 tys. mkw.