Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Widzowie szturmują kina – rekordowy weekend w sieci Helios

W dniach 11-13 czerwca 2021 r. aż 108 tys. osób obejrzało seanse zagranicznych i polskich produkcji w kinach Helios w całym kraju. To rekord frekwencji w multipleksach sieci po ich ponownym uruchomieniu w maju br., odnotowany pomimo nadal obowiązującego 50-procentowego limitu sprzedaży miejsc – informuje zarząd sieci kin Helios.

Filmowym hitem minionego weekendu był horror „Obecność 3. Na rozkaz diabła”, którego wynik otwarcia w Polsce aż o 20 proc. przewyższył udane premierowe rezultaty poprzedniej części z 2016 r., czyli jeszcze sprzed pandemii.

108 tys. widzów w kinach Helios

Od piątku do niedzieli – od 11 do 13 czerwca br. 50 kin sieci Helios zgromadziło przez wielkimi ekranami 108 tys. widzów. To dwa razy lepszy wynik niż ten odnotowany w poprzedni, pierwszy weekend czerwca. O takich rezultatach sieci Helios zdecydowało nie tylko umożliwienie odwiedzającym kina skorzystania od niedzieli z oferty barów z napojami i przekąskami, ale przede wszystkim atrakcyjny repertuar.

R E K L A M A

Filmowym hitem minionego weekendu była kontynuacja serii horrorów – premierowa „Obecność 3. Na rozkaz diabła”. Tytuł ten obejrzało najwięcej widzów w całej Polsce, bo aż 145 tys. – i to przy 50-procentowym limicie sprzedaży biletów, obowiązującym obecnie w kinach. Z takim poziomem frekwencji trzecia odsłona mrożącej krew w żyłach serii o 20 proc. przewyższyła wynik weekendu otwarcia poprzedniej części – „Obecności 2”, granej w 2016 r., czyli na długo przed pandemią. Wówczas horror w pierwszych dniach po premierze obejrzało 114 tys. osób, co było uznawane za duży sukces tej produkcji. Film „Obecność 3”, dystrybuowany w naszym kraju przez Warner Bros. Entertainment Polska, w kinach sieci Helios obejrzało 50 tys. widzów.

50 kin w sieci Helios

Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. W tej chwili dysponuje 50 kinami mającymi łącznie 281 ekranów i niemal 53 tysiące miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu.
Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku – AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).