4F dołącza do grona najemców Pasażu Łódzkiego

Pasaż Łódzki powiększył ofertę sportową o nowy sklep. W łódzkim centrum ruszył salon popularnej polskiej marki – 4F. Otwarcie salonu w Pasażu Łódzkim nastąpiło 15 czerwca br.

Marka 4F posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie na rynku. Specjalizuje się w dystrybucji sprzętu sportowego. Współpracuje ze sportowcami i jest kojarzona ze znanymi nazwiskami. Najnowszy lokal debiutuje w porze letniej, która jest wyjątkowym okresem dla pasjonatów sportu.

Sklep 4F to, jak podkreśla zarząd obiektu, ważna marka dla oferty Pasażu Łódzkiego. Salon jest kolejnym punktem oferującym artykuły sportowe. Galeria jest wyjątkowym miejscem na mapie Łodzi, idealnym dla aktywnych osób. Klienci od dawna mają dostęp do szerokiej oferty sportowej w Decathlonie czy Martes Sport. Dzięki nowemu sklepowi 4F, odwiedzający centrum handlowe odnajdą jeszcze większą różnorodność i będą mieli pewność, że znajdą wszystko, co potrzebne do rozwijania pasji.

Nowy salon w Pasażu Łódzkim to ważny sukces zarządcy. Apsys Polska stawia na rozwój obiektów w wielupłaszczyznach, m.in. optymalizacji operacyjnej, przedsięwzięciach proekologicznych, udoskonalaniu tenantmixu czy aktywności marketingowej. Poszerzenie listy najemców o lokal z ofertą sportową wpisuje się w staranne działania w tym zakresie. W najbliższych tygodniach planowane są również dwa kolejne otwarcia.

Pasaż Łódzki wzmacnia tenat mix

– Zależy nam na tym, żeby nasi klienci mieli dostęp do jak najszerszej oferty. Aktywność fizyczna to ważna i podkreślana przez nich cecha stylu życia. Dzięki pojawieniu się w Pasażu Łódzkim sklepu 4F możemy zagwarantować fanom sportu jeszcze większą dostępność do niezbędnych akcesoriów – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

– Ostatnie zmiany w Pasażu Łódzkim są dowodem na stabilność galerii. W minionych tygodniach klienci byli zachęcani do udziału w licznych akcjach prosprzedażowych. Dialog z otoczeniem był starannie budowany nie tylko w obszarze zakupowym, lecz także emocjonalnym – aby klienci czuli się bezpieczni oraz mogli z przyjemnością realizować długo wyczekiwane zakupy. Centrum handlowe, którego właścicielem jest Pradera, obecnie odbudowało już odwiedzalność do poziomu sprzed pandemii, co w oczywisty sposób przekłada się na prowadzone z najemcami negocjacje. Marki dostrzegają potencjał Pasażu Łódzkiego i dobre perspektywy dotarcia do klientów – informuje zarząd obiektu.

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 57 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki takie jak TK Maxx, Toys‘R’Us, Empik, Jysk, Rossmann, Hebe czy Decathlon, dzięki którym zjednuje sobie stałych klientów. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Pasaż Łódzki oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością. Obiekt należy do funduszu Pradera Central & Eastern Fund, a zarządza nim Apsys.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych