Galeria Nowy Świat wzmacnia sprzedaż i buduje footfall

Galeria Nowy Świat w Rzeszowie zadbała o ożywienie sprzedaży w sklepach przez zastosowanie modelu eventów rozproszonych. Podjęte działania zakończyły się sukcesem w postaci wzrostu footfallu o prawie 40% w dniu akcji promocyjnej.

Największy ruch w sprzedaży w wyniku przeprowadzonych działań marketingowych został odnotowany w branży odzieżowej, szczególnie w sklepach Gerry Weber, Tatuum oraz Diverse. 

R E K L A M A

Skok w  branży dziecięcej

Ponadto, wysoka dynamika sprzedaży wystąpiła również w branży dziecięcej. Tutaj na szczególną uwagę zasługuje sklep Elemele z ofertą skierowaną do najmłodszego klienta – zmiana lokalizacji i zwiększenie metrażu sklepu z pewnością przyczyniły się do tego sukcesu. 

Model eventów rozproszonych został wykorzystany przy organizacji Dnia Dziecka, który w tym roku zaplanowano na 29 maja. Takie działania pozwoliły nie tylko przyciągnąć do siebie nowych klientów, ale również przekonać do większych zakupów osoby odwiedzające Galerię regularnie, przy codziennych zakupach. W tym samym dniu zaplanowano grand opening  Aloha – Food, Bowling & Club.  

Nowy wymiar bowlingu

Największy na podkarpaciu klub bowlingowy otworzył się ponownie po lockdownowej przerwie w zupełnie nowej, zaskakującej klientów odsłonie. Wnętrze otrzymało chilloutowy wystrój, znacznie większą liczbę miejsc siedzących, odświeżony sprzęt i co ważne – nowe menu, które już dziś zbiera bardzo dobre opinie. Kolejna edycja trzydniowego Street Food Festiwal, do tego dziecięce zawody rolkowe, rodzinny turniej bowlingowy oraz konkursy z nagrodami w postaci voucherów zakupowych, to łączne działania, które przyczyniły się do wzrostu sprzedaży w Galerii Nowy Świat. 

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych