Chłopskie Jadło wraca do Bydgoszczy

Chłopskie Jadło, jedna z sieci restauracyjnych Sfinks Polska, ponownie znalazło się na gastronomicznej mapie Bydgoszczy. Restauracja mieści się tam gdzie dawniej, tj. przy ul. Mostowej 3, jednak teraz goście zobaczą lokal po remoncie. Bydgoskie Chłopskie Jadło w nowej odsłonie jest prowadzone przez franczyzobiorcę.

Restauracja znajdująca się na bydgoskim Starym Mieście to blisko 300 mkw. powierzchni z salą na 19 stolików i ogródkiem sezonowym. Lokal może pomieścić ponad sto osób. Wystrój restauracji nawiązuje do standardów sieci Chłopskie Jadło w całej Polsce. We wnętrzach widać ludowe wzory, kolorowe tkaniny inspirowane kulturą ludową i inne dekoracje folkowe, ale w nowoczesnym, zapewniającym komfort wizyty, wydaniu.

– Bardzo cieszymy się, że nasza sieć znów będzie miała swój lokal w Bydgoszczy. Mostowa 3 to sprawdzony adres, miejsce w spacerowym i turystycznym centrum miasta. Restauracja jest prowadzona przez sprawdzonego partnera franczyzowego oraz zespół, który będzie dbał o jakość i atmosferę. Zapraszamy do odwiedzania nowo otwartego lokalu – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Chłopskie Jadło.

Menu restauracji Chłopskie Jadło to dania kuchni polskiej, choć z nutą nowoczesności, przygotowywane na podstawie autorskich receptur szefów kuchni sieci. Specjalnością Chłopskiego Jadła są ręcznie lepione pierogi z wody i z pieca – karta restauracji zawiera kilkanaście ich rodzajów.

W Chłopskim Jadle, podobnie jak w innych lokalach spółki Sfinks Polska, przestrzegane są wytyczne GIS oraz własne procedury higieny, czyli tzw. Antywirusowa Dziesiątka Sfinksa, m.in. goście mogą zamawiać dania z cyfrowego menu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

123 lokale w grupie Sfinks Polska

Sfinks Polska zarządza 123 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), 41 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 7 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 lokalami pod szyldami Meta Seta Galareta, restauracją WOOK (segment casual dining), lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining) i lokalem Levant. Spółka zarządza też 93 restauracjami wirtualnymi, których oferta dostępna jest są tylko w dowozie i obejmuje marki takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken, Levant Hummus & Falafel czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.