Guess z nowym konceptem w Manufakturze

Amerykańska marka lifestyle’owa Guess kontynuuje ekspansję – właśnie otworzyła nowy butik linii Activewear w łódzkiej Manufakturze. Podążając za trendami w branży mody, marka Guess otworzyła nowoczesny pop-up w Manufakturze. Elegancki butik oferuje najnowsze kolekcje Athleisure i Activewear – obie zostały stworzone z wykorzystaniem zrównoważonych i zaawansowanych technologicznie materiałów. W ten sposób Manufaktura powiększyła swoją ofertę modową, kierowaną szczególnie do tych klientów, którym zależy na wspieraniu produkcji w duchu ekologicznym i fair-trade. Butik, utrzymany w surowym, industrialnym stylu jest idealnym tłem dla sportowej odzieży, obuwia i dodatków. Nawiązuje też do samych materiałów i fasonów – podobnie jak one, jest prosty i przejrzysty, ale jednocześnie estetyczny i miły dla oka. – Manufaktura od zawsze była miejscem, które dzięki swojemu wyjątkowemu charakterowi przyciągało nie tylko lokalne, małe marki, ale także znane na całym świecie brandy. Nasi Goście chętnie wspierają regionalne firmy, ale chcą też wiedzieć „co w modzie piszczy” i być na bieżąco z najnowszym trendami kreowanymi przez takich gigantów jak Guess – mówi rzeczniczka łódzkiej Manufaktury, Monika Langner. Pop-up Guess Activewear, jest uzupełnieniem portfolio marki, która obecnie ma 36 sklepów firmowych w Polsce. Butik znajduje się na parterze galerii handlowej. guess

Właściciel i zarządca Manufaktury

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw. Zarządcą obiektu jest firma Apsys. Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych