Decathlon Rent: nowa usługa w sklepach stacjonarnych

Marka Decathlon stworzyła platformę Decathlon Rent, pozwalającą wypożyczać sprzęt sportowy. Obecnie usługa działa w kilkudziesięciu miastach, a w ofercie dostępnych jest około 2000 produktów.

Marka Decathlon od lat stara się działać w duchu zrównoważonego rozwoju i troski o naszą planetę. Firma nie tylko tworzy swoje produkty w sposób jak najbardziej ekologiczny oraz stara się dawać im drugie życie w ramach swojego innowacyjnego konceptu, czyli 2nd Life. Teraz Decathlon poszedł o krok dalej, zachęcając również do wypożyczania sprzętu sportowego. Platforma Decathlon Rent to wyjście naprzeciw oczekiwaniom miłośników sportu, którzy nie zawsze chcą lub mogą pozwolić sobie na zakup nowych produktów np. na jeden letni wyjazd. Usługa staje się coraz bardziej dostępna – obecnie do wypożyczenia dostępnych jest około 2000 produktów w ponad 90 punktach. Koncept cieszy się też dużą popularnością i jest bardzo dobrze oceniany przez użytkowników – średnia ocen to 4.8 na 5.

R E K L A M A

Jak działa Decathlon Rent

Jak to działa? W celu zarezerwowania sprzętu sportowego wystarczy wejść na stronę rent.decathlon.pl, wybrać dowolny produkt, lokalizację oraz termin wyjazdu. Wśród dostępnych kategorii są m.in. rowery, turystyka, transport sprzętu oraz sprzęty wodne. Po wyborze miejsca i kategorii, pojawiają się informacje na temat dostępności produktów oraz ich ceny. W ramach Decathlon Rent dostępne są nie tylko produkty Decathlonu, ale także partnerów zewnętrznych.

– Troska o przyszłość naszej planety jest dla nas niezwykle ważna – mówi Paweł Antołek, lider projektu Decathlon Rent. – Chcemy jak najbardziej minimalizować nasz wpływ na środowisko, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić usługę Decathlon Rent, dzięki której nie będzie trzeba kupować nowych produktów. To świetne rozwiązanie dla konsumentów – wielu z nas zdarzyło się przecież kupić produkt, który potrzebny był nam tylko na jeden wyjazd, a później przez lata zalegał na dnie szafy. Teraz zamiast kupować, można wypożyczyć, co będzie miało pozytywny wpływ zarówno na środowisko, jak i naszą kieszeń – dodaje Antołek.

Decathlon to producent sprzętu sportowego i sieć dużych sklepów sportowych z tysiącem punktów sprzedaży na całym świecie. Pierwszy sklep Decathlon powstał w 1976 r. we Francji. W Polsce pierwsze otwarcie sklepu miało miejsce w 2001 r. Decathlon zarządza wszystkimi etapami swojej działalności: od badań i rozwoju po sprzedaż, produkcję i logistykę. Misją Decathlon jest umożliwianie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści płynących z uprawiania sportu.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych