Galeria Młociny z ofertą dla wegan

Warszawska Galeria Młociny podąża za najnowszymi trendami i kreuje swoją ofertę z myślą o potrzebach odwiedzających ją gości. W odpowiedzi na rosnącą popularność diet roślinnych i trend dotyczący ograniczania spożycia mięsa wśród mieszkańców dużych ośrodków miejskich, bielańskie centrum handlowe poszerzyło swoją propozycję skierowaną do wegan o znany koncept kulinarny – Tel Aviv. Wegańska restauracja w formule Street Food znajduje się w Hali Hutnik na drugim piętrze galerii. Najemca zajął lokal o pow. 44 mkw.

Coraz więcej Polaków przechodzi na dietę roślinną bądź świadomie ogranicza spożycie produktów odzwierzęcych. Bycie wegetarianinem deklaruje się już 1/5 rodaków. Wśród osób rezygnujących z mięsa przeważają kobiety, przedstawiciele generacji Z i mieszkańcy dużych miast . Eksperci przekonują, że kuchnia roślinna jest nie tylko zdrowsza, ale też ekologiczna – pozwala m.in. na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych, powstających przy produkcji mięsa . Wśród najsilniejszych i najbardziej popularnych trendów żywieniowych, oprócz wegetarianizmu i weganizmu, można wyróżnić fleksitarianizm, czyli świadomą rezygnację z codziennego spożycia mięsa. Dieta zachęca do zastępowania produktów odzwierzęcych ich roślinnymi zamiennikami .

R E K L A M A

Galeria Młociny, należąca do EPP i Echo Investment, odpowiada na bieżące trendy i potrzeby swoich klientów, uzupełniając ofertę gastronomiczną o propozycję dla wegan – w strefie restauracyjnej otworzył się nowy lokal oferujący dania kuchni bliskowschodniej – Tel Aviv Street Food. To znane warszawiakom miejsce, oferujące kuchnię pochodzenia wyłącznie roślinnego, bazującą na starannie wyselekcjonowanych składnikach. W swojej ofercie posiada autorskie przepisy na pity czy roślinne burgery, własnej produkcji falafele oraz przygotowywany codziennie na miejscu świeżo kręcony hummus. Lokal w formacie Street Food znajduje się w Hali Hutnik na poziomie 2.

– Dostrzegamy i rozumiemy, jak ważną rolę w centrach handlowych odgrywa gastronomia. Lokale najemców F&B nie tylko zaspokajają podstawowe funkcje, ale mają też znaczenie społeczne – są miejscem spotkań towarzyskich, budowania relacji, spędzania wolnego czasu. W Galerii Młociny staramy się tak dobierać ofertę w naszej strefie gastronomicznej, by zapewnić odwiedzającym szereg możliwości i wybór, zarówno jeśli chodzi o kuchnię, jak i typ lokalu. Oprócz restauracji z obsługą kelnerską, mogą oni skorzystać z formatów ulicznego jedzenia, kiedy potrzebują szybko zjeść posiłek lub preferują nieformalną atmosferę. Nasz nowy najemca prowadzi znany i lubiany koncept kulinarny, dodatkowo wpisujący się w aktualne trendy dotyczące odżywiania, dlatego jestem przekonany, że oferta Tel Aviv Street Food spotka się z zainteresowaniem gości odwiedzających Galerię Młociny – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

– Swój lokal w Galerii Młociny otworzyliśmy w tzw. formacie ulicznym naszej marki, czyli Street Food. Zależy nam na tym, żeby kuchnia wegańska, którą serwujemy w Tel Aviv była dostępna dla wszystkich, którzy zgłodnieją podczas zakupów, umówią się na lunch ze znajomymi czy będą chcieli skorzystać z naszej oferty po seansie kinowym lub treningu. Cieszymy się również, że kolejny punkt Tel Aviv uruchomiliśmy właśnie w Galerii Młociny – dzięki temu zwiększyliśmy nasz zasięg i możemy proponować zdrowe, pyszne jedzenie uliczne mieszkańcom Bielan – mówi Hubert Kacprzak, Kierownik ds. Rozwoju Sieci, Tel Aviv.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Galeria Młociny: Unikalny dobór najemców i największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 85 000 mkw. powierzchni handlowej, która mieści ponad 200 sklepów i blisko 50 restauracji oraz kawiarni. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Hala Hutnik to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne i unikatowe koncepty. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.

tel-aviv-mlociny

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 32 projekty (25 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).

Echo Investment jest największym polskim deweloperem, jedynym na rynku z bogatym doświadczeniem w trzech sektorach rynku nieruchomości: mieszkaniowym, handlowo-usługowym oraz biurowym. Jako firma współodpowiedzialna za rozwój miast, Echo Investment angażuje się w duże miastotwórcze projekty łączące różne funkcje, jak Browary Warszawskie czy Fuzja w Łodzi. To miejsca, w których ludzie mogą pracować, mieszkać, bawić się i zaspokajać potrzeby dnia codziennego. Od 1996 roku Echo Investment jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zrealizowało już blisko 200 projektów o łącznej powierzchni 2 mln mkw. w kilkudziesięciu miastach Polski. Od 2019 roku głównymi akcjonariuszami Echo Investment S.A. są węgierski Wing IHC Zrt oraz partnerzy Griffin Real Estate.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych