Kaufland otwiera trzeci sklep w Szczecinie

W czwartek, 12 sierpnia, nastąpi otwarcie sklepu Kaufland w Szczecinie przy ulicy Floriana Krygiera 7. Nowo otwarty market będzie trzecim obiektem sieci w stolicy województwa zachodniopomorskiego.

W sklepie Kaufland przy ulicy Floriana Krygiera zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, między innymi ekrany cyfrowe digital signage, na których będą wyświetlane aktualne promocje oraz inne informacje dla klientów.

W hali sprzedaży pojawiły się również kasy samoobsługowe, elektroniczne panele dla klientów pełniące funkcję między innymi czytników cen, szafki depozytowe dla kupujących, a także butelkomat dla osób zwracających kaucjonowane butelki. Sklepowe alejki zostały oznaczone w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie ich ulubionych produktów spożywczych − wszystko dzięki zastosowaniu kolorystyki spójnej z tą, która jest znana z gazetek promocyjnych sieci. Klienci sklepu przy ulicy Krygiera będą mogli również nadać lub odebrać przesyłkę pocztową – dzięki współpracy z DHL Parcel oraz Pointpack.

Na parkingu dla klientów dostępne są wygodne miejsca parkingowe dla rodzin z dziećmi oraz miejsca dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Osoby posiadające auta elektryczne już wkrótce będą mogły skorzystać z ładowarki do e-samochodów. Nowo otwarty market będzie 228 sklepem sieci Kaufland w Polsce, a trzecim marketem w Szczecinie – obok sklepu Kaufland przy ulicy Andrzeja Struga 29 oraz przy ulicy Ofiar Oświęcimia 14B.

Kaufland w Polsce

Kaufland to y międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych