Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland otwiera trzeci sklep w Szczecinie

W czwartek, 12 sierpnia, nastąpi otwarcie sklepu Kaufland w Szczecinie przy ulicy Floriana Krygiera 7. Nowo otwarty market będzie trzecim obiektem sieci w stolicy województwa zachodniopomorskiego.

W sklepie Kaufland przy ulicy Floriana Krygiera zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, między innymi ekrany cyfrowe digital signage, na których będą wyświetlane aktualne promocje oraz inne informacje dla klientów.

W hali sprzedaży pojawiły się również kasy samoobsługowe, elektroniczne panele dla klientów pełniące funkcję między innymi czytników cen, szafki depozytowe dla kupujących, a także butelkomat dla osób zwracających kaucjonowane butelki. Sklepowe alejki zostały oznaczone w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie ich ulubionych produktów spożywczych − wszystko dzięki zastosowaniu kolorystyki spójnej z tą, która jest znana z gazetek promocyjnych sieci. Klienci sklepu przy ulicy Krygiera będą mogli również nadać lub odebrać przesyłkę pocztową – dzięki współpracy z DHL Parcel oraz Pointpack.

Na parkingu dla klientów dostępne są wygodne miejsca parkingowe dla rodzin z dziećmi oraz miejsca dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Osoby posiadające auta elektryczne już wkrótce będą mogły skorzystać z ładowarki do e-samochodów. Nowo otwarty market będzie 228 sklepem sieci Kaufland w Polsce, a trzecim marketem w Szczecinie – obok sklepu Kaufland przy ulicy Andrzeja Struga 29 oraz przy ulicy Ofiar Oświęcimia 14B.

Kaufland w Polsce

Kaufland to y międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.