POLOmarket: aplikacja mobilna jest jednym z najważniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznesu

Aplikacja mobilna POLOmarket już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznes w obszarze marketingu – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

POLOmarket jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów w kwietniu 2020 uruchomił w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Po uruchomionej jesienią 2020 usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersje e-sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów klientów.

Aplikacja mobilna POLOmarket

– Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznes w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem, ale także umożliwić naszym klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja to także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i katalogów.

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również Spółka logistyczna. Grupa zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju.