Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Do Pasażu Łódzkiego dołączają nowi najemcy

Centrum handlowe Pasaż Łódzki może pochwalić się nowymi najemcami. To kolejne otwarcia w tym roku. Do oferty Pasażu Łódzkiego dołączył sklep 5.10.15. oraz Time Trend.

– Rozwój to jeden z naszych priorytetów i dlatego cieszymy się, że możemy przedstawić nowe salony. 5.10.15. oraz Time Trend właśnie dołączyły do najemców Pasażu Łódzkiego a kilka tygodni temu otworzyły się sklepy Sokołów oraz 4F. Nowe marki idealnie uzupełniają dotychczasową ofertę centrum. Mamy nadzieje, że klienci docenią ich bogaty asortyment – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

5.10.15. to sklep z asortymentem dla noworodków oraz dzieci do 12 roku życia. Aktualnie w Polsce znajduje się ponad 220 sklepów tej sieci. Głównymi założeniami projektowania i wykonania produktów marki jest połączenie wygody, nowoczesności oraz najlepszej jakości. Szeroki asortyment pozwala znaleźć ubrania na każdą okazję, co pozwala na skompletowanie dziecięcej garderoby w jednym miejscu. Klienci znajdą tam produkty eleganckie na formalne okazje, sportowe czy „ubrania na co dzień”.

Z kolei Time Trend w swoim asortymencie ma ponad 50 marek zegarków. Głównym celem firmy jest oferowanie produktów podkreślających osobowość oraz uzupełniających stylizacje. W Time Trend klienci mogą znaleźć zegarki sportowe, casualowe, eleganckie, a nawet ekstrawaganckie. Marka została założona w 1989 roku i od tamtej pory stała się jednym z liderów w swojej branży. Warto wspomnieć, że Time Trend należy do Grupy Zibi, która jest wyłącznym dystrybutorem takich marek jak Atlantic, Casio, G-Shock czy Bulova.

Pasaż Łódzki optymalizuje ofertę handlową

Pasaż Łódzki optymalizuje swoją ofertę. Otwarcie salonu Time Trend poszerzyło asortyment sektora jubilerskiego. Aktualnie na terenie Centrum działają już sklepy znanych polskich marek: Apart, YES czy Firma Jubilerska Domańscy. 5.10.15. z kolei doskonale uzupełni ofertę dla dzieci obecnie dostępną w sklepach takich jak Toys‘R’Us, Reporter Young czy H&M i TK Maxx. Właścicielem Centrum Handlowego jest fundusz Pradera Central & Eastern Fund, a za najem powierzchni odpowiada Apsys Polska.

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 57 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki takie jak TK Maxx, Toys‘R’Us, Empik, Jysk, Rossmann, Hebe czy Decathlon, dzięki którym zjednuje sobie stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Pasaż Łódzki stale rozwija swoją ofertę. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Pasaż Łódzki oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością.

Właścicielem Centrum Handlowego Pasaż Łódzki jest fundusz Pradera Central & Eastern Fund, a zarządcą Apsys.  Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem