Do sieci Vision Express w Polsce dołączył kolejny punkt sprzedaży. 11 sierpnia br. otwarto nowy salon marki w centrum handlowym w Bolesławcu. Tym samym ogólnopolską sieć Vision Express aktualnie tworzy 226 salonów sprzedaży i usług medycznych. Do końca tego roku marka planuje jeszcze kolejne otwarcia.
Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 r. i niezmiennie jej celem jest utrzymanie pozycji lidera w branży optycznej – informują przedstawiciele sieci.
Ekspansja Vision Express w 2021 roku
W ostatnich miesiącach stacjonarna oferta Vision Express dotarła do Bełchatowa (CH Olimpia) i Jędrzejowa (CH Sekunda), a na początku lipca pierwszy punkt otwarto w Pabianicach (CH Tkalnia). Teraz do sieci dołączył kolejny punkt sprzedaży i usług medycznych o powierzchni 35 metrów kw., zlokalizowany w Bolesławiec City Center przy ul. Asnyk 1.
W asortymencie nowopowstałego salonu klienci mogą znaleźć szeroki wybór okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, zarówno światowych, jak i własnych marek, a także bogatą ofertę soczewek kontaktowych. Co istotne punkt ten został dostosowany do obowiązujących wytycznych sanitarnych, a dodatkowo wprowadzona procedura wewnętrzna pozwala na bezpieczne przeprowadzanie badań wzroku.
226 salonów Vision Express
Vision Express jest liderem branży optycznej w Polsce, zapewniającym profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe.
Sieć na polskim rynku działa od 1994 r. i liczy ponad 230 salonów w ponad 100 miastach. Jednocześnie marka jest częścią grupy GrandVision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów ponad 40 krajach. Firmę wyróżnia kompleksowa oferta, łącząca profesjonalne badania wzroku, porady pod kątem doboru odpowiedniej korekcji oraz indywidualne dopasowanie okularów i soczewek kontaktowych. Bogaty wybór asortymentu w zgodzie z najnowszymi trendami dostępny jest również w sklepie online.
Misja Vision Express to kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu Polaków. Firma realizuje ją w swoich salonach oraz poprzez szereg działań przyczyniających się do wzrostu świadomości konsumentów.