Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Komputronik: wszystkie kanały sprzedaży przekroczyły zakładane cele handlowe

Grupa Komputronik opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe za pierwszy kwartał nowego roku obrachunkowego. W podanym okresie firma wygenerowała 2,103 mln zł zysku netto.

Jak wynika z opublikowanych informacji Grupie Komputronik udało się w tym okresie osiągnąć przychód ze sprzedaży na poziomie 394,252 mln zł, w porównaniu do 291,797 mln zł w I kwartale poprzedniego roku obrachunkowego.

– To kolejny udany okres za nami. Od wielu miesięcy udaje nam się generować zyski. Wyraźnie widzimy, że obrana przez nas strategia przynosi efekty i pozwala nam umocnić swoją pozycję. Wszystkie kanały sprzedaży przekroczyły zakładane cele handlowe, a to kolejny taki kwartał. To również ważny sygnał dla całego rynku, że jako spółka odzyskaliśmy zdolność do regularnego i trwałego generowania zysków. Jestem przekonany, że w kolejnych miesiącach dalej będziemy zwiększać udziały w rynku, zwłaszcza, że wchodzimy w najbardziej gorący okres sprzedażowy –
komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

R E K L A M A

Grupa Komputronik planuje wzmocnić omnichannel

Grupa Komputronik planuje wzmocnić swoją aktywność prosprzedażową w ramach filozofii omnichannel, które pozwolą zwiększyć wolumen obrotów, a także zaangażowanie się w niestandardowe działania marketingowe budujące atrakcyjność marki. W ostatnich dniach marka wystartowała z ogólnopolską, zasięgową kampanią Back To School. Firma dalej będzie rozwijać także sprzedaż usług w kanale B2B, w którym zamierza pozyskiwać nowe kontrakty i rozbudowywać portfolio klientów. We wrześniu marka planuje także uruchomienie pierwszego salonu stacjonarnego po kompleksowym remodelingu.

Komputronik podaje także, że liczba klientów w sieci sklepów, zarówno usytuowanych od ulicy jak i w galeriach handlowych, ustabilizowała się od czasu majowego otwarcia lokali po przerwie lockdown’owej. W wielu lokalizacjach firma obserwuje trend wzrostowy z tygodnia na tydzień, co pozwala estymować większy ruch w sieci sklepów w nadchodzącej końcówce roku.

W dalszym ciągu firma będzie skupiała się na rozwoju oferty usługowej. Na początku sierpnia Komputronik uruchomił usługę Helpdesk – zdalny informatyk, która jest dopełnieniem systemu opieki nad klientami i ich sprzętem. Helpdesk Komputronik pozwala klientom korzystać z fachowego wsparcia informatycznego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku z wykorzystaniem kanałów zdalnych (mail, telefon, zdalny pulpit).