Atrium zapowiada kolejne duże zmiany w Polsce

Zarząd Atrium podejmuje kolejne, strategiczne decyzje inwestycyjne. W ostatnim czasie spółka zdywersyfikowała swoją strategię, tworząc nowy dział biznesowy – mieszkania na wynajem. Będą one uzupełnieniem dla wiodących lokalizacji handlowych firmy, tworząc formułę mix-used. Atrium inwestuje również w swój sztandarowy biznes, modernizując kluczowe obiekty w Polsce.

Atrium jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE. Z przedstawicielami spółki będzie można spotkać się na stoisku 450.

R E K L A M A

Zmiany, jak informuje zarząd spółki, mają na celu wzmocnienie dotychczasowych i wprowadzanie nowych funkcji w centrach handlowych – zwłaszcza, że odgrywają one coraz większą rolę w życiu społecznym, zarówno jako miejsce spotkań, jak i centrum życia lokalnej społeczności. Konsumenci odwiedzający centra handlowe coraz częściej szukają w nich nowych doświadczeń, a nie jedynie zakupów. Możliwość przeżycia nowych doznań jest jedną z kluczowych przewag handlu tradycyjnego i fizycznych przestrzeni handlowych nad sprzedażą online. Pandemia tylko wzmocniła potrzebę takich rzeczywistych i namacalnych doświadczeń.

Remodeling Atrium Reduta: nowy food court i rozrywka

Zmiany w portfolio zostały zapoczątkowane w Centrum Handlowym Atrium Reduta, położonym w bliskim sąsiedztwie centrum Warszawy. Prace modernizacyjne dobiegają już końca. Celem przebudowy, trwającej od wiosny 2021 roku, jest maksymalne wykorzystanie potencjału lokalizacji obiektu i stworzenie zupełnie nowej, tętniącej życiem przestrzeni, w której rozrywka łączy się z miejscem spotkań i wspólnego jedzenia, w otoczeniu miejskiej, relaksującej scenerii, przepełnionej naturalnym światłem i zielenią.

Zmiany wprowadzane w galerii są wdrażane już od dłuższego czasu. W 2018 roku rozbudowano segment leisure & entertainment, udostępniając klientom nowoczesne 6-salowe kino 3D oraz klub fitness. W wyniku obecnej metamorfozy w Reducie otwarto nową strefę restauracyjną „Przystanek Smaku” oraz sąsiadującą z nią strefę zabaw dla dzieci. W IV kwartale 2021 roku zostanie uruchomiona Strefa WOW – innowacyjna, wielofunkcyjna przestrzeń rozrywki dla rodzin. W efekcie remodelingu Reduta dodatkowo wzmocni również swoją ofertę handlową. Intensywne repozycjonowanie galerii przyciąga do centrum kolejne unikalne marki takie jak Be Happy Museum. Wkrótce też kolejne otwarcia.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Atrium zapowiada kolejny etap metamorfozy Atrium Promenada

Duże zmiany zachodzą również w Centrum Handlowym Atrium Promenada, położonym na prawym brzegu Wisły, będącym najsilniejszym obiektem handlowym w tej części Warszawy. Spółka przygotowuje się do kolejnego etapu przebudowy jednego z flagowych obiektów Grupy. Celem jest kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2016 roku – w tym gruntowna przebudowa i modernizacja drugiej części głównego pasażu. Dzięki remodelingowi alei głównej, Promenada zaoferuje klientom jeszcze bogatsze portfolio marek w najnowszych konceptach handlowych, w tym również znanych międzynarodowych brandów.

Spółka dostrzega duży potencjał wzrostu w tym obiekcie, który już teraz ma silną pozycję m.in. dzięki swojej lokalizacji w coraz dynamiczniej rozwijającej się części Warszawy. Dobry dojazd, planowana budowa kolejnej linii metra oraz rozległa zabudowa mieszkaniowa w okolicy to czynniki, które będą w dalszym ciągu umacniać pozycję Promenady i wspierać komercyjny rozwój tego obiektu. Atrium planuje również wzmocnić ruch handlowy poprzez budowę mieszkań na wynajem w okolicy Promenady. Z pewnością najemcy, którzy zdecydują się na udział w tym projekcie, zyskają ogromną, naturalną grupę klientów z najbliższej, sąsiedzkiej okolicy.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych