Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Więcej mody w Galerii Jurajskiej

Kolejna marka modowa zasiliła ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowie. W centrum handlowym otwarto właśnie sklep marki Volcano.

Galeria Jurajska to, jak informuje zarząd obiektu, centrum handlowe mające najszerszą ofertę modową w swoim regionie. Stale umacniający się segment obejmuje już ok. 80 sklepów. Teraz do tego grona dołącza także Volcano. Nowy najemca zdecydował się zainwestować w wynajem lokalu mającego ponad 85 m kw.

Volcano to polska marka odzieżowa, w ofercie, której można znaleźć rzeczy w stylu casual dla całej rodziny, niezwykle komfortowe i wykonane w jakości, pozwalającej cieszyć się nimi na dłużej. Brand jest dystrybuowany w blisko 150 sklepach w całej Polsce. Sklep w Galerii Jurajskiej będzie pierwszym w północnej części woj. śląskiego.

R E K L A M A

– Oferta modowa jest kluczowa dla Galerii Jurajskiej, która pozycjonowana jest na rynku jako centrum handlowe fashion – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

– Dlatego kontynuujemy rozwój asortymentu w tym segmencie, jedocześnie też dywersyfikując go. Wejście nowego najemcy nie tylko dopełnia już zastany odzieżowy tenant-mix, ale także tworzy nową destynację zakupową. Ta z racji rozpoznawalności marki ma szansę szybko zyskać na popularności – podkreśla.

Oferta modowa Galerii Jurajskiej

Sklep Volcano będzie 60., w którym klienci znajdą ubrania. Oprócz niego w centrum handlowym znaleźć można sklepy takich polskich marek jak m.in. Reserved, House, Cropp, Diverse, Medicine Lavard, Vistula czy Bytom. Swoje sklepy mają tutaj także globalne brandy, w tym chociażby: ZARA, Massimo Dutti Bershka, Mango, H&M, TK Maxx, Levi’s, Guess czy Orsay.

– Galeria Jurajska od lat pozostaje biznesowo niezwykle atrakcyjną lokalizacją dla polskich i zagranicznych marek. Fakt, że teraz umacniamy naszą ofertę w tym segmencie, pokazuje, że pandemia tego nie zmieniła. Wręcz przeciwnie, marki szukają dziś nie tylko partnerów, z którymi mogą stabilnie się rozwijać, ale także chłonnych rynków lokalnych – mówi Borecka-Suda.

– To wszystko jesteśmy w stanie zapewnić naszym najemcom. Jurajska od ponad dekady jest liderem nie tylko na lokalnym, ale i regionalnym rynku, obejmując zasięgiem ok. 1,4 potencjalnych klientów. Do tego jesteśmy destynacją nr 1 w północnej części woj. śląskiego, zwłaszcza dla osób poszukujących oferty modowej, co z kolei jest zasługą mocnego, unikalnego w tej części kraju tenant-mix’u – dodaje.

Otwierając więc sklep w Galerii Jurajskiej Volcano wchodzi nie tylko do galerii, która zapewni mu udany debiut, ale także na rynek, który ciepło wita wszelkie nowości. Nic więc dziwnego, że brand wiąże duże nadzieje związane z nowym otwarciem.

– Decyzja o otwarciu sklepu w Galerii Jurajskiej podjęta była ze względu na dobrą lokalizację oraz duży potencjał sprzedażowy tego obiektu. Odzież firmy Volcano to rzeczy komfortowe, dobrej jakości, w przystępnych cenach. Jesteśmy pewni, że nasza oferta przypadnie do gustu klientów Galerii Jurajskiej – informują przedstawiciele marki.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi.

Właścicielem galerii jest GTC S.A.