Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Guess Activewear w Bonarce

Od 10 września br. w krakowskiej Bonarce działa najnowszy butik z modą sportową prestiżowej marki Guess. Nowy salon ma pow. 127 mkw. i znajduje się na poziomie 1.

– Marka Guess na terenie Bonarki dostępna będzie aż w trzech lokalizacjach. Przed miesiącem uruchomiła ona u nas butik z akcesoriami, a niebawem także otworzy salon pod szyldem wiodącym. Submarka Activewear jest z kolei silnym wzmocnieniem naszej oferty w zakresie produktów premium dla osób preferujących aktywny styl życia oraz doceniających jakość i design odzieży w stylu casual – komentuje Przemysław Wasiluk, Operations Asset Manager NEPI Rockcastle.

Sklep Guess Activewear w Bonarce to jeden z pierwszych tego typu sklepów pop-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku. Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia dla kobiet i mężczyzn. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień – łączą najnowsze trendy, minimalistyczny design i funkcyjne materiały. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewear.

Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Produkty marki Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.

Bonarka i NEPI Rockcastle PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem