Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Grupa LCP kupuje kolejne 2 projekty typu retail park w Wieliczce i Łodzi

W drugiej połowie września br. LCP dokonało zakupu dwóch retail parków o łącznej powierzchni dostępnej dla najemców 6,626 mkw. – Oba obiekty świetnie wpisują się w strategię rozwoju LCP – komentuje Katarzyna Szeleźnik, Acquisitions Director w LCP Properites.

LCP Properites jest wystawcą Shopping Center Forum 2021. Wszystkie projekty firmy będą prezentowane na stoisku 235.

Projekt w Wieliczce to lokalny park handlowy z przeznaczeniem na szybkie i wygodne codzienne zakupy. Zlokalizowany jest między ulicami Reformacką a Łąkową w pobliżu drogi 94 w bezpośrednim sąsiedztwie restauracji McDonald’s. Jego strategiczne położenie wraz z dużym parkingiemm oraz oferą sklepów Rossmann, TEDi, Pepco,KiK, Media Expert i Biedronką jako operatorem spożywczym, stanowi ważny punkt na mapie dla mieszkańców miasta.

atut-wieliczka
Atut, Wieliczka

Drugi projekt w Łodzi to retail park mieszczący się przy ulicy Maratońskiej 111, który stanowi część kompleksu handlowego razem z supermaketem Netto. Stanowi doskonałą propozycję dla mieszkańców pobliskich osiedli, którzy w wygodny i szybki sposób chcą zrobić codzienne zakupy. Nie bez znaczenia pozostaje dostępność dużego parkingu .

– Oba Parki Handlowe kupiliśmy dosłownie w kilka tygodni i świetnie wpisują się w strategię rozwoju LCP. Nadal poszukujemy nowych projektów handlowych, a także działek przeznaczonych pod handel oraz logistykę miejską, zwracając jednak uwagę na potencjał lokalizacji. Mamy ambitne plany zakupowe do końca roku 2021 oraz na rok 2022, w których to latach chcielibyśmy przeznaczyć na inwestycje 250 mln euro – podkreśla Katarzyna Szeleźnik, Acquisitions Director w LCP Properites.

atut-lodz
Atut, Łódź

LCP ciągle wzmacnia i pragnie ugruntowywać tym samym swoją pozycję wiodącego inwestora w tego typu projekty na rynku Polskim, a swoją strategią podkreśla długoterminowe zaangażowanie.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem