Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

CREAM: pozytywny trend w Galerii Askana

Zarządzana przez CREAM Property Advisors, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. podsumowuje okres od maja do sierpnia 2021, czyli czas po ostatnim lockdownie. CREAM na bieżąco monitoruje sytuację na rynku, a dzięki ekspertom w swoich szeregach dostosowuje strategię i działania do nowych realiów. Wymagający i nieprzewidywalny czas sytuacji epidemicznej w kraju sprawił, że każdy zarządca stanął przed ogromnym wyzwaniem.

Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager Galerii Askana podkreśla – Cieszy nas, że obserwujemy dodatni trend zarówno w zakresie osiąganych obrotów, jak również poziomu odwiedzalności. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego w okresie maj-sierpień 2021 footfall był wyższy w tym roku o 26%. Obroty w maju, czerwcu i lipcu 2021 z kolei były wyższe o 35 % w stosunku do tegoż samego okresu roku poprzedniego i o 3 % wyższe od analogicznego okresu roku 2019. Pozytywny trend obu wskaźników napawa optymizmem i potwierdza stabilną pozycję Galerii Askana na rynku.

Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana dodaje: Osiągane wyniki potwierdzają jedynie, że możliwość wybrania się do galerii, do sklepu ulubionej marki jest nadal w cenie a galerie są miejscem wygodnych i bezpiecznych zakupów. My jako zarządca dokładamy wszelkich starań, by klient czuł się u nas jak najbardziej komfortowo.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Galeria Askana aktywna marketingowo

Galeria Askana pozostaje niezmiennie aktywna marketingowo. Rozwija swoją aplikację mobilną, która jest ważnym krokiem w digitalizacji centrum handlowego. To wygodne narzędzie zarówno dla najemców, którzy zyskali nową formę publikacji swoich ofert, a także dla klientów którzy poza dostępem do bieżących promocji najemców, informacji o wydarzeniach,  nagradzani są za wizyty w galerii. To ważne działanie budujące lojalność i relacje z klientami. Ponadto, Galeria Askana pozostaje aktywna w social media i działaniach na miejscu modyfikując je tak, by były jak najbardziej interesujące dla finalnego odbiorcy i dostosowane do nowych realiów.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się ponad 100 butików, 8 kawiarni, restauracji i barów oraz multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Media Expert, Rossmann, Pizza Hut oraz restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze pod nazwą Quattro: CNC, C360 Sell Me oraz C-RTM, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości, opracowywanie strategii komercyjnych i marketingowych dla budynków komercyjnych oraz przygotowanie obiektów do sprzedaży.