Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Szersza oferta mody męskiej w Bonarce

Z końcem września br. w krakowskiej Bonarce swój najnowszy salon otworzyła marka modowa Pierre Cardin. Butik z modą męską mieści się na poziomie 0 i ma 120 mkw. powierzchni.

Pierre Cardin oferuje mężczyznom szeroki wybór kurtek, garniturów, spodni i akcesoriów, zarówno w eleganckim, jak i swobodnym, codziennym stylu. Markę Pierre Cardin w 1950 r. założył i mianował swoim imieniem i nazwiskiem słynny kreator mody. Nieżyjący już Cardin zasłynął m.in. tym, że ideę haute couture sprowadził pod przysłowiowe strzechy, pozwalając mniej zamożnym klientom cieszyć się „wielkim krawiectwem”.

Dziś Pierre Cardin to słynna na cały świat, prężnie działająca firma. Produkty pod tą marką ponownie są teraz dostępne także w krakowskiej Bonarce. Po modernizacji centrum salon Pierre Cardin mieści się w części, w której przeważają salony z modą. Jej segment w wydaniu dla mężczyzn reprezentuje w Bonarce, wliczając w to również marki uniwersalne i multibrandowe, ok. 30 najemców.

Rekalma Apsys
r e k l a m a
pierre-cardin-bonarka
Pierre Cardin, Bonarka

Bonarka i NEPI Rockcastle PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.

Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.