Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Eobuwie.pl wprowadza 100 dni na darmowy zwrot na kolejnych europejskich rynkach

Eobuwie.pl – jeden z największych polskich e-commerce właśnie uruchomił wydłużone terminy zwrotów w Grecji, Bułgarii, Niemczech i na Ukrainie. To kolejne kraje, w których klienci mogą odesłać zamówione produkty nawet w ciągu 100 dni od daty zakupu, za darmo.

Dotychczas udogodnienie to było dostępne w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych: w Czechach, Chorwacji, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech, we Francji i Włoszech.

– Usługa, którą uruchomiliśmy we wrześniu, w błyskawicznym tempie zyskała uznanie klientów. Widzimy, że konsumenci coraz częściej potrzebują więcej czasu na zastanowienie i rozumiemy to. Nie chcemy nikogo ograniczać czasowo i dlatego dajemy im aż 100 dni na darmowy zwrot. Zależy na tym, aby nasi klienci podejmowali przemyślane decyzje zakupowe: komfortowo, bez zbędnego pośpiechu – mówi Damian Zapłata, prezes eobuwie.pl S.A.

R E K L A M A

Eobuwie.pl wydłuża terminy zwrotów

Wydłużone terminy zwrotów to nie jedyne udogodnienia, jakie eobuwie.pl wprowadziło do swojej oferty. Spółka stawia przede wszystkim na innowacyjne rozwiązania z obszaru fashiontech. To m.in. skaner esize.me także w aplikacji mobilnej oraz bogate portfolio metod płatności.

Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą – Modivo. Twórcą eobuwie.pl jest Grupa CCC.

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i udziałowcem większościowym eobuwie.pl. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC na koniec lipca 2021 roku wynosiła 682 tys. mkw. Grupa CCC jest obecna w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w 992 sklepach stacjonarnych, a w 18 poprzez kanał online pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo, HalfPrice, DeeZee, Gino-Rossi. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price.