Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Intersport poprawia przychody ze sprzedaży

Zarząd spółki Intersport Polska S.A.  poinformował, że według wstępnych szacunków w II kwartale roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 lipca do 30 września 2021 r., łączne przychody netto ze sprzedaży spółki wyniosły 56 177 tys. zł i były wyższe o 20,3% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 46 680 tys. zł). Masa marży 20 649 w odniesieniu do II kwartału roku obrotowego 2020/2021 wzrosła o 31%.

– Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez spółkę w II kwartale roku obrotowego 2021/2022 pozytywnie wpłynęła zmiana strategii spółki w zakresie polityki handlowej oraz komunikacji marketingowej. Zdecydowanie głównym czynnikiem sukcesu jest konsekwentna poprawa marży do poziomu 46,7% (wzrost 5,3 p.p. w odniesieniu do II kwartału roku obrotowego 2020/2021) w obu kanałach sprzedaży – czytamy w komunikacie spółki.

Intersport odnotowuje dynamiczny wzrost sprzedaży w sklepie internetowym

W okresie od 1 lipca do 30 września 2021 r. spółka wypracowała rok do roku:

R E K L A M A

– w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 32 070 tys. zł, marża 15 323 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 32 051 tys. zł, marża 13 473 tys. zł), obrót na podobnym poziomie, marża wzrosła o 13,7%.

– sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego („e-commerce”). Obrót 4 492 tys. zł, marża 1 732 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 3 035 tys. zł, marża 1 053 tys. zł ), obrót wzrósł o 48%, masa marży wzrosła o 64,4%.

Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2021 r. Spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 106 484 tys. zł, czyli o 30% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 81 913 tys. zł).

Intersport Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy. Firma prowadzi obecnie sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy Intersport, która posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.