Biedronka i Glovo: Zakupy z dostawą w 15 minut. Teraz to możliwe dzięki BIEK

Każdego z nas zaskoczyli kiedyś niespodziewani goście, brak kluczowego składnika podczas pieczenia ciasta lub pusta lodówka w niedzielny poranek. Teraz to już nie problem. BIEK, usługa ekspresowej dostawy oferowana wspólnie przez Biedronkę i Glovo, właśnie ruszyła w sześciu największych miastach Polski.

BIEK, usługa ekspresowej dostawy oferowana wspólnie przez Biedronkę i Glovo, dystrybuuje szeroką gamę produktów dostępnych w sklepach Biedronka, w tych samych korzystnych cenach. W każdym nowo powstałym mini-centrum dystrybucji BIEK znajdzie się 1,2 tys. ulubionych produktów, po które sięgają na co dzień miliony Polaków. Będą to produkty spożywcze i nie tylko: świeże owoce i warzywa, pieczywo, dania gotowe, przekąski, napoje, a także słodycze, lody i środki czystości – zarówno produkty marek własnych Biedronki, jak i wiodących marek zewnętrznych.

Od 15 października BIEK, usługa ekspresowej dostawy oferowana wspólnie przez Biedronkę i Glovo, będzie dostępna w sześciu największych miastach Polski w promieniu 2 km od mini-centrów dystrybucyjnych Biedronki. W Warszawie są cztery takie centra zlokalizowane przy: Siedzibnej 32, Rodziewiczówny 1, Białej Floty 4 i Człuchowskiej 35. W Krakowie trzy: przy Szlak 77, Podskalu 18 i Mogilskiej 123. We Wrocławiu dwa: przy Popowickiej 99 i Rydygiera 2a, w Gdańsku dwa: przy Tandety 1 i Grunwaldzkiej 67, w Łodzi również dwa: przy Tramwajowej 17B i Śmigłego-Rydza 47, a w Poznaniu jedno – przy Towarowej 37. Klienci Biedronki korzystający z aplikacji Glovo, którzy znajdą się w promieniu działania BIEK, będą mogli po zalogowaniu się zrobić ekspresowe zakupy. Zostaną one dostarczone przez wyselekcjonowaną, dedykowaną tej usłudze grupę kurierów Glovo pracujących wyłącznie na zlecenie sieci Biedronka w ekspresowym czasie 15 minut od złożenia zamówienia, siedem dni w tygodniu w godz. 8-23 (w Warszawie w piątki i soboty do godz. 2).

Usługa BIEK jest starannie zaprojektowana z myślą o wygodzie naszych klientów. To wzbogacenie oferty i odpowiedź na ich konkretne potrzeby zakupowe sprawdzone w dotychczasowych ofertach e-commerce Biedronki.

Kamila Frąckowiak-Jankowski, menedżer ds. e-commerce w sieci Biedronka, uważa że konsumenci oczekują szybszych i bardziej dostępnych rozwiązań. Korzystanie z tego typu usług sprawia im przyjemność, dlatego odpowiadamy na te potrzeby. Dzięki intuicyjnej aplikacji, szerokiej ofercie Biedronki oraz naszej flocie kurierskiej, możemy teraz najszybciej realizować zamówienia na potrzebne produkty. Cieszymy się, że nawet w „sytuacjach awaryjnych” użytkownicy mogą na nas w pełni polegać i realizować spontaniczne decyzje zakupowe, mówi Bartosz Prokopowicz, Head of Q-Commerce w Glovo

PARTNER PORTALU

Kaufland

Złożenie zamówienia za pomocą usługi ekspresowej dostawy BIEK będzie bardzo proste. Wystarczy zainstalować aplikację Glovo na telefonie lub tablecie i po zalogowaniu wybrać w menu głównym pozycję z logo BIEK. Następnie dodać do koszyka odpowiednie pozycje z kategorii m.in. artykuły spożywcze, kosmetyki i higiena osobista lub produkty dla dzieci, zapłacić wpisując dane karty płatniczej i…. gotowe. Teraz nie pozostaje nic innego, jak czekać na kuriera.
Biedronka to pierwsza ogólnopolska sieć sklepów, która dla wygody klientów poszerzyła swoją ofertę o ultraszybkie dostawy realizowane z nowo powstałych mini-centrów dystrybucyjnych, dostosowując się do dynamicznie zmieniających się potrzeb zakupowych polskich rodzin. Te same produkty w tych samych cenach, co w sklepach Biedronka, można teraz zamówić również przez aplikację Glovo w ramach usługi BIEK.

Uruchomienie Biedronki Express pod nazwą BIEK nie zmienia zasad działania Sklepu Internetowego Biedronki w Glovo, który funkcjonuje od kwietnia ubiegłego roku we wszystkich stolicach polskich województw i innych dużych ośrodkach miejskich. Biedronka i Glovo obsługują klientów w ramach tej usługi łącznie w 31 miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Sopocie, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Olsztynie, Grudziądzu, Bydgoszczy, Toruniu, Włocławku, Płocku, Lublinie, Białymstoku, Gliwicach, Chorzowie, Sosnowcu, Zielonej Górze, Rzeszowie, Bielsku-Białej, Tychach, Częstochowie, Bytomiu, Elblągu, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach i Opolu. Zamówienia można składać w godzinach 10.00 – 22.30, natomiast w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu jeszcze wcześniej, bo już od 8.00 rano – wszędzie z dostawą w ciągu godziny.

O Biedronce

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci handlowej w Polsce, posiadającej (na koniec I półrocza 2021 r.) 3154 sklepy zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Biedronka współpracuje z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodzi 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniające około 70 000 pracowników, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Firma jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

O Glovo

Glovo to pionierska aplikacja do dostarczania przesyłek i jedna z wiodących platform dostawczych na świecie. Założona w Barcelonie w 2015 roku, działa w Europie Południowo-Zachodniej, Europie Wschodniej i Afryce Subsaharyjskiej. Aplikacja łączy użytkowników z restauracjami, sieciami spożywczymi, aptekami i sklepami detalicznymi, a także zawiera kategorię „wszystko”, która pozwala użytkownikom zamawiać wszystko, na co mają ochotę. Glovo ma ponad 3,8 mln miesięcznych aktywnych użytkowników, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 partnerów stowarzyszonych na całym świecie. Do Polski aplikacja trafiła w lipcu 2019 roku wraz z przejęciem PizzaPortal. Z usługi można już korzystać w 87 miastach w Polsce.