Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Komputronik z nowym formatem sklepów

Już 22 października Komputronik otworzy swój nowy sklep w warszawskim Atrium Targówek. To pierwszy salon, który został zaprojektowany zupełnie od nowa, dzięki czemu będzie jeszcze lepiej odpowiadał na potrzeby klientów.

Nowy format salonów Komputronik jest bardziej nowoczesny. Klienci znajdą w nim wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym sprzętem – laptopy, smartfony i komputery stacjonarne z dedykowaną strefą gamingową. Odwiedzający nowy sklep będą mogli skorzystać także z osobnej strefy smart home, a także stanowiska usługowego, w ramach którego Klienci będą mogli skorzystać ze specjalistycznych usług na miejscu w salonie.

“Stawiamy na strategię omnichannel, dlatego równolegle rozwijamy nasz e-commerce, jak i salony stacjonarne. Prace nad nową koncepcją salonów trwały kilka miesięcy. Był to skomplikowany proces, ponieważ chcieliśmy znaleźć optymalne rozwiązanie. Cieszę, że w końcu możemy zaprosić naszych klientów do pierwszego sklepu po remodelingu. Będziemy sukcesywnie zmieniać nasze salony, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – opieramy się na profesjonalnym doradztwie i szerokiej ofercie usług dedykowanych do oferowanego w Komputronik sprzętu komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik

Otwarciu nowego salonu towarzyszyć będą akcje rabatowe. Aż do samego otwarcia Komputronik będzie codziennie zdradzał kolejną promocję na wybrany sprzęt. Pierwsi klienci będą mogli zrobić zakupy już 22 października.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem