Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Kaufland inwestuje w drugi projekt w Radomiu

Sieć Kaufland realizuje kolejny projekt handlowy w Radomiu. Nowy market powstanie na osiedlu Południe u zbiegu ulic Sycyńskiej, Wierzbickiej i Anny Walentynowicz. Będzie to już druga inwestycja sieci w tym mieście.

Market sieci Kaufland powstaje na działce o powierzchni 6,5 ha na terenie kompleksu handlowego w ramach którego już działa market budowlany Leroy Merlin (otwarty latem 2021 r. o powierzchni 12 tys. mkw.) oraz restauracja KFC. Firmą odpowiedzialną za prace budowalne sklepu Leroy Merlin i restauracji KFC była warszawska spółka Ancona Development Sp. z o.o., która po zrealizowaniu tych dwóch projektów zbyła teren inwestycyjny usytuowany przy zbiegu ulic Sycyńskiej, Wierzbickiej i Anny Walentynowicz.

Na tym obszarze (os. Południe) planowano budowę parku handlowego o powierzchni ok. 14 tys. mkw. złożonego z dwóch budynków i oferujących powierzchnię dla 20 sklepów, ale jak dowiedziała się redakcja Retailnet, obiekt na razie nie powstanie.

R E K L A M A

Przypomnijmy, nowy market Kaufland na os. Południe w Radomiu będzie drugim sklepem tej sieci w mieście. Pierwszy został otwarty w 2013 r., ma 3 tys. mkw. powierzchni i działa przy ul. 25 Czerwca.

Ekspansja sieci Kaufland w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców

Grupa Kaufland aktywnie poszukuje nowych lokalizacji o powierzchni sprzedażowej powyżej 2, 5 tys. mkw. oraz jest zainteresowana zakupem zabudowanych lub niezabudowanych działek o powierzchni powyżej 10 tys. mkw. położonych w centrum lub na obrzeżach miast z prawem zabudowy / z zezwoleniami na budowę: nadających się dla handlu wielkopowierzchniowego w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców z obszarem potencjalnych klientów powyżej 30 tys. mieszkańców.

Firma Kaufland jest obecna na polskim rynku już od 20 lat. Sieć posiada aktualnie w Polsce ok. 230 marketów i zatrudnia ok. 14 tys. pracowników. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.