Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Cyfrowa transformacja Kaufland w Zielonej Górze

Sklep Kaufland w Zielonej Górze przy ul. Energetyków 2A przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele nowych rozwiązań ułatwiających klientom codzienne zakupy. Z tej okazji sieć przygotowała dla nich także specjalne promocje.

W zmodernizowanym sklepie klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Jednym z nich są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać także z kas samoobsługowych. Uwagę kupujących przyciągną również ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są aktualne oferty promocyjne czy treści dotyczące zrównoważonego rozwoju.

Strefa Świadomego Odżywiania

Kaufland, który podąża za aktualnymi trendami, stworzył w sklepie także Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dodatkowo market został wyposażony we własną wędzarnię, która pozwoli klientom cieszyć się wyrobami mięsnymi wędzonymi na miejscu. Oferta sklepu Kaufland w Zielonej Górze liczy ponad szesnaście tysięcy produktów a ważną część asortymentu stanowią artykuły świeże – owoce i warzywa, mięsa, wędliny, sery czy produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.
W sklepie wdrożono także rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz automat na kaucjonowane butelki, dzięki któremu opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane a klienci otrzymują bon na zakupy w sklepach sieci.

W Polsce już 228 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.