Cyfrowa transformacja Kaufland w Zielonej Górze

Sklep Kaufland w Zielonej Górze przy ul. Energetyków 2A przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele nowych rozwiązań ułatwiających klientom codzienne zakupy. Z tej okazji sieć przygotowała dla nich także specjalne promocje.

W zmodernizowanym sklepie klienci mogą korzystać z wielu cyfrowych rozwiązań. Jednym z nich są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów, aktywować specjalne kupony a przy ladzie obsługowej zapoznać się również ze składem produktów oferowanych na wagę. Klienci preferujący płatności bezgotówkowe mogą od teraz korzystać także z kas samoobsługowych. Uwagę kupujących przyciągną również ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są aktualne oferty promocyjne czy treści dotyczące zrównoważonego rozwoju.

R E K L A M A

Strefa Świadomego Odżywiania

Kaufland, który podąża za aktualnymi trendami, stworzył w sklepie także Strefę Świadomego Odżywiania, w której można znaleźć produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym oraz cieszące się coraz większą popularnością, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, a także z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Dodatkowo market został wyposażony we własną wędzarnię, która pozwoli klientom cieszyć się wyrobami mięsnymi wędzonymi na miejscu. Oferta sklepu Kaufland w Zielonej Górze liczy ponad szesnaście tysięcy produktów a ważną część asortymentu stanowią artykuły świeże – owoce i warzywa, mięsa, wędliny, sery czy produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów.
W sklepie wdrożono także rozwiązania przyjazne środowisku, w tym energooszczędne oświetlenie LED oraz automat na kaucjonowane butelki, dzięki któremu opakowania mogą zostać ponownie wykorzystane a klienci otrzymują bon na zakupy w sklepach sieci.

W Polsce już 228 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych