Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Half Price wchodzi do bydgoskiego CH Focus

Bydgoskie CH Focus zyskało nowego najemcę. Od soboty 6 listopada oferta galerii wzbogaci się o nową, popularną markę HalfPrice, oferującą odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. W sklepie klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach.

Nowo otwarty HalfPrice to przestronny i nowocześnie wyposażony sklep o powierzchni 1400 m kw., ulokowany na parterze, obok drogerii Rossmann.

Światowe marki po okazyjnych cenach

Należąca do Grupy CCC nowa marka proponuje szeroką gamę produktów znanych brandów w atrakcyjnych cenach – począwszy od odzieży, obuwia i dodatków dla dorosłych oraz dzieci, po niepowtarzalne i  eleganckie dekoracje do sypialni, salonu, kuchni czy łazienki. W ofercie sklepu znajdują się także zabawki oraz akcesoria sportowe. Asortyment sklepu jest uzupełniany codziennie, dlatego przy każdej wizycie klienci mogą liczyć na szereg nowości.

Model działania marki opiera się na unikatowej koncepcji sprzedażowej off-price, polegającej na oferowaniu produktów światowych marek po okazyjnych cenach.

Silniejsza destynacja zakupowa

– Nowy najemca znacząco poszerzy ofertę obiektu, czyniąc go tym samym jeszcze silniejszą destynacją zakupową dla klientów. HalfPrice to popularna i modna marka, która ze względu na różnorodność asortymentu i ciekawe okazje cenowe, z pewnością zainteresuje mieszkańców Bydgoszczy – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

– HalfPrice oferuje szeroki wybór markowej odzieży, obuwia, akcesoriów, kosmetyków, zabawek i dodatków do domu. W nowo otwartym sklepie klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom  – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.