Bonarka stawia na bezpieczeństwo klientów

Nadchodzi czas przedświątecznych zakupów i zwiększonego ruchu w obiektach handlowych. W trosce o bezpieczeństwo i komfort swoich klientów, krakowska Bonarka rozpoczęła akcję informacyjną „Zakupy na siódemkę” w ramach kampanii #BezpieczenstwowCentrum.

– Hasło akcji nawiązuje do szkolnej „szóstki” – najwyższej z możliwych ocen. My jednak dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w Bonarce były jeszcze lepsze: czyli na „siódemkę”. Dlatego postawiliśmy na informację i edukację. Dzięki praktycznym wskazówkom pomagamy naszym klientom nie tylko dobrze zaplanować zakupy, ale przede wszystkich zadbać o kwestie bezpieczeństwa – komentuje Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki.

R E K L A M A

W ramach DDM

Bezpieczeństwo zakupów niezmiennie jest priorytetem, dlatego właśnie tematy związane z bezpiecznymi zakupami otwierają zestaw praktycznych porad Bonarki. Wśród nich klienci proszeni są m.in. o stosowanie odpowiedniego dystansu, dezynfekowanie rąk oraz zakrywanie ust i nosa (DDM, czyli Dystans – Dezynfekcja – Maseczka).

Klienci Bonarki mogą pobrać darmowe maseczki wykorzystując aplikację sApport lub infopunkt. Ponadto w wybranych dniach i godzinach na terenie galerii obecne będą hostessy, które będą wręczać maseczki osobom, którym ich maseczka zniszczyła się lub zgubiła. Została także zwiększona liczba ochrony przy wejściach, która będzie sprawdzać czy klienci wchodzący do centrum mają maseczki. Klienci galerii będą również mogli skorzystać z bezdotykowych dyspenserów z płynem dezynfekującym.

– W kontekście bezpieczeństwa sanitarnego podkreślamy także to, że Bonarka ma dużą powierzchnię i przestronne, bardzo dobrze zaprojektowane pasaże. To o wiele bardziej sprzyja komfortowi i unikaniu tłumów, niż w innych obiektach handlowych i miejscach publicznych – zauważa Jakub Zdebelak, dyrektor Bonarki.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Certyfikat Zgodności COVID-19

Bonarka, jako pierwsza galeria handlowa w Polsce, otrzymała w maju 2020 roku Certyfikat Zgodności COVID-19, z bardzo wysokimi notami. Za przestrzeganie najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii obiekt uhonorowała niezależna szwedzka organizacja SAFE Shopping Centers.
– W Bonarce każdego dnia dbamy o to, aby zapewnić naszym klientom bezpieczne zakupy. Stosujemy wszystkie możliwe środki ochrony centrum i zapewniamy środki ochrony osobistej.

Pracownicy i ochrona codziennie apelują, aby w ramach dbałości o bezpieczeństwo stosować prawidłowo maseczki ochronne zarówno w sklepach, jak i na terenie całej galerii. Wiele jednak zależy od poczucia odpowiedzialności każdej z osób odwiedzających centrum. Dlatego edukujemy i apelujemy o wspólną odpowiedzialność – szczególnie w okresie świątecznych zakupów – komentuje Jakub Zdebelak, dyrektor Bonarki.

W akcji informacyjnej „Zakupy na siódemkę” Bonarka zwraca także uwagę na kwestie planowania zakupów i logistyki. Radzi klientom, aby przed wizytą w centrum zrobili listę rzeczy, które chcą kupić oraz sklepów, które zamierzają odwiedzić. Także, aby nie działali w pośpiechu i nie planowali zakupów w dniu, który i tak już ma „napięty” grafik. Wśród wskazówek klienci znajdą również informacje, aby niepotrzebnie nie dotykać towarów, zwłaszcza nieopakowanej żywności oraz płacić bezdotykowo.

230 najemców

Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.
Właścicielem Bonarki jest NEPI Rockcastle a zarządcą Apsys Polska S.A.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych