Kolejne debiuty w outletach FACTORY

Kolejne znane marki dołączają tej jesieni do portfolio najemców w outletach zarządzanych przez NEINVER w Polsce. W krakowskim FACTORY zadebiutował salon outletowy Karla Lagerfelda. Wśród nowości w sieci popularnych outletów znalazł się też sklep z kosmetykami marek premium The Cosmetics Company Store, salony z bielizną oraz sklep z profesjonalnym obuwiem górskim.

– Zapraszamy do outletów FACTORY kolejne popularne marki z segmentu premium i mid-market, wzmacniając ofertę centrów zarządzanych przez NEINVER w Polsce. Poziom najmu w naszych obiektach, sięgający blisko 100 procent, pozwala nam koncentrować uwagę na tych najbardziej pożądanych przez klientów. Outletowy kanał sprzedaży to możliwość atrakcyjnych zakupów dla poszukujących okazji, jak również dobry biznes dla najemców, zarówno lokalnych jak i globalnych sieci handlowych – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.

R E K L A M A

Karl Lagerfeld w Krakowie

Salon outletowy marki Karl Lagerfeld istotnie dopełnił segment salonów premium, obecnych już w krakowskim centrum, jak Trussardi, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Lacoste czy Guess. Kolejnym debiutem w FACTORY Kraków jest outlet marki Salewa. Profesjonalny sklep górski z butami trekkingowymi, odzieżą techniczną oraz akcesoriami turystycznymi zajął powierzchnię 125 m². W pasażach centrum otwarty zostanie również sklep z obuwiem marki Clarks.

Nowi najemcy w Poznaniu i Warszawie

W Poznaniu klientów z Wielkopolski i turystów zaprosił nowy salon outletowy The Cosmetics Company Store. Na blisko 92 m² powierzchni zgromadził wyjątkową ofertę kosmetyków takich marek, jak: MAC, Clinique, Jo Malone London, Origins, Estee Lauder, Smashbox, czy Bobbi Brown. Kolejną nowością w FACTORY Poznań będzie salon popularnej marki butów Clarks. Poszukujący outletowych okazji w FACTORY Poznań znajdą też nowy salon marki Change Lingerie z bielizną, piżamami, odzieżą domową i dodatkami.

Nowości w Warszawie

Salon Change Lingerie został otwarty również w warszawskim FACTORY Annopol. Z kolei warszawskie FACTORY Ursus oraz FACTORY Gliwice na Śląsku zapraszają do nowych outletów dla amatorów sportowych ubrań. Apline Pro – popularna marka z odzieżą turystyczną dla całej rodziny. To kurtki, polary, bluzy, spodnie, buty i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Specjalnością marki Alpine Pro są również namioty, śpiwory, plecaki, a także czapki, szaliki, gogle narciarskie, a nawet kombinezony dla narciarzy. Marka jest liderem na czeskim rynku odzieży outdoorowej, zaprojektowała również kolekcję dla czeskiej drużyny olimpijskiej.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Tymczasem pod koniec roku FACTORY Ursus rozszerzy ofertę gastronomiczną. Będzie to włoska restauracja Love it z wyjątkową pizzą z południa Europy.

18 centrów outlet na 6 rynkach

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych