HalfPrice, Foot Locker, Studio Planowania IKEA – to tylko kilka z nowości, jakie w ostatnich tygodniach wzbogaciły ofertę Galerii Jurajskiej. W sumie centrum handlowe zyskało aż 6 nowych najemców, którzy łącznie wynajęli blisko 3 tys. m kw.
Galeria Jurajska ma za sobą intensywny sezon otwarć. Tylko w ostatnim czasie oferta centrum handlowego wzbogaciła się aż o 6-ciu nowych najemców, którzy wzmocnili przede wszystkim kluczowy dla obiektu segment modowo-lifestylowy. Co ciekawe, wszystkie marki, które właśnie się pojawiły w Jurajskiej to lokalne debiuty.
Unikalne debiuty
– Galeria Jurajska przyciąga duże polskie i międzynarodowe marki, co widać po ostatnim wysypie otwarć. 100% brandów, które właśnie pojawiło się w naszej ofercie, można znaleźć dziś na lokalnym rynku wyłącznie w naszej galerii. Tym samym w centrum powstało aż sześć unikalnych i bardzo atrakcyjnych destynacji zakupowych, które dopełniają jedną z najszerszych w województwie śląskich ofert handlowych – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
PARTNER PORTALU
Największym otwarciem ostatnich miesięcy był multibrandowy HalfPrice, który w galerii zadebiutował na początku grudnia. Stworzona przez Grupę CCC marka off price pojawiła się w centrum ze sklepem o powierzchni aż 2153 m kw. – póki co największym należącym do sieci w województwie śląskim. To również pierwszy sklep marki w tej części regionu. W jego ofercie można znaleźć rzeczy znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach.
Zastrzyk nowych marek przyniósł także inny multibrandowy sklep – Foot Locker. Jeden z największych globalnych brandów zasilił ofertę Galerii Jurajskiej kilkudziesięcioma brandami sportowymi i streetwearowymi, w tym m.in.: Nike, adidas, Jordan, Puma, Converse, Vans, New Balance, Asics, Buffalo, Crocs, Under Armour, Salomon, Reebok czy Timberland. Nowy lokal sieci ma 315 m kw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Inną marką, również z segmentu casual-sportowego, która wzmocniła ofertę galerii jest New Balance. Amerykański gigant zainwestował w galerii w lokal mający 155 m kw. – również pierwszy w tej części regionu. W jego ofercie można znaleźć ubrania i obuwie dla kobiet oraz mężczyzn. Pulę nowych marek modowych domyka natomiast VOLCANO. Popularna, polska marka odzieżowa oferująca rzeczy w stylu casual otworzyła w częstochowskiej galerii sklep mający 85 m kw.
Centrum stricte modowe, ale…
– Rozwój oferty modowej jest jednym z naszych priorytetów, przede wszystkim dlatego, że Galeria Jurajska to centrum stricte modowe, od lat postrzegane przez pryzmat najszerszej w regionie oferty fashion. Nowe marki, które właśnie u nas zadebiutowały, wzmacniają ten segment. Co więcej, w przypadku dwóch sklepów multibrandowych – HalfPrice i Foot Locker wprowadzają kilkadziesiąt topowych marek, jakich do tej pory u nas nie było – mówi Anna Borecka-Suda.
Klienci z lokalnego rynku od dawna oczekiwali także inwestycji IKEA. Od listopada w Galerii Jurajskiej działa pierwsze w regionie, mające blisko 100 m kw., Studio Planowania IKEA. To nowy koncept szwedzkiej sieci, dzięki któremu można skorzystać w centrum handlowym z usług projektowania, a także fachowego doradztwa przy zakupach online. Punkt w Galerii Jurajskiej był debiutem tego formatu w woj. śląskim.
– Wraz z nowym otwarciem, oferta „home” Galerii Jurajskiej liczy sobie aż 8. Studio Planowania IKEA jest pierwszym punktem w tym segmencie, w którym można skorzystać z usług. Tym samym znacząco poszerzamy naszą ofertę, dzięki której nasi klienci mogą urządzić dom lub mieszkanie. Ponadto, pojawienie się nowego najemcy zapewnia mieszkańcom Częstochowy i okolic dostęp do doradztwa, ale i produktów IKEA – mówi.
Jurajska pięknieje
Ale nie tylko moda i „home” zyskuje. Także oferta zdrowia i urody. Od niedawna w Galerii Jurajskiej działa także pierwszy w tej części regionu sklep sieci SFD. W ofercie sklepu mającego 58 m kw. można znaleźć m.in. suplementy diety i odżywki dla sportowców, żywność dietetyczną, a także witaminy i preparaty prozdrowotne wspierające kondycję.
Również dotychczasowi najemcy Galerii Jurajskiej inwestują. W listopadzie w centrum po krótkiej przerwie miał miejsce re-opening kawiarni So Coffee. Jedna z największych sieci kawiarni w Polsce nie tylko odświeżyła swój logotyp, prezentując go po raz pierwszy w Galerii Jurajskiej, ale także zmieniła całą identyfikację wizualną. Zmieniła się również aranżacja przestrzeni kawiarni oraz jej menu.
– Zmiany, które dziś mogą obserwować klienci Galerii Jurajskiej to wypadkowa świadomego podążania za klientem, jego oczekiwaniami i potrzebami. Zdajemy sobie z tego sprawę, że te ulegają zmianom, dlatego staramy się być zawsze na bieżąco i reagować wprowadzanymi do oferty nowościami. Ogromny potencjał leasingowy Galerii Jurajskiej oczywiście nam w tym pomaga. Marki chętniej dziś lokują swoje sklepy w obiektach, które rozwijają się i mają mocną rynkową pozycję – podsumowuje Anna Borecka-Suda.
Numer 1 w regionie
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki. Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, HalfPrice, Foot Locker, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart, Studio Planowania IKEA i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.