Centrum handlowe Pasaż Łódzki po raz kolejny może pochwalić się nowym najemcą. W połowie miesiąca ofertę handlową centrum wzbogacił sklep Homla – popularny salon z produktami wyposażeniem wnętrz.
Homla to polska marka z wyjątkowym designem w najlepszej cenie. Aktualnie w Polsce znajduje się ponad 40 sklepów tej sieci. Firma powstała w 2015 roku, a pierwszy salon stacjonarny został otworzony jesienią 2016 roku. Produkty tej marki to nie tylko szeroki wybór elementów do dekoracji wnętrz, ale także ciekawe inspiracje dla klientów oraz staranne aranżacje przygotowane przez profesjonalistów. Oferta Homla to kompleksowe wyposażenie domu oraz tysiące dekoracji i prezentów na każdą okazję. Na wszystkich klientów, którzy 17 grudnia wspólnie z siecią Homla celebrowali inaugurację sprzedaży, czekały liczne niespodzianki oraz specjalne promocyjne ceny.
Pasaż Łódzki wzmacnia ofertę
Nowy salon w centrum handlowym to ważny sukces zarządcy, Apsys Polska. Dołączenie marki Homla potwierdza, że potencjał galerii docenił kolejny znaczący najemca, dzięki któremu Pasaż Łódzki umacnia swoją ofertę. Aktualnie na terenie Centrum działają 2 sklepy oferujące asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz: Tk Maxx oraz Jysk. Pasaż Łódzki okazał się bezpiecznym miejscem dla rozwoju biznesu, a teraz ponownie ogłasza udoskonalenie swojego tenant mix. To kolejne już w tym roku otwarcie nowego ważnego salonu. Do oferty Centrum dołączyły ostatnio Media Expert, Sokołów, Time trend oraz 5.10.15.
– Nieustannie pracujemy nad wzbogacaniem naszej oferty o nowe marki i cieszymy się, że możemy przedstawić kolejną firmę, która dołączy do oferty Pasażu Łódzkiego. Sieć Homla jest jednym z liderów w branży wnętrzarskiej. Szeroki asortyment marki na pewno zaspokoi wymagania naszych klientów – mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.
PARTNER PORTALU
Ostatnie zmiany w Pasażu Łódzkim są dowodem na stabilność galerii. Centrum handlowe, którego właścicielem jest fundusz Pradera Central & Eastern Fund regularnie optymalizuje swoją ofertę dostosowując ją do potrzeb grupy docelowej. Nowe marki dostrzegając potencjał Pasażu Łódzkiego idealnie uzupełniają dotychczasową ofertę centrum.
Prawie 100 najemców
Pasaż Łódzki, obecny w mieście od 2000 roku, z unikatowymi markami oraz kompleksową ofertą wyróżnia się na łódzkim rynku i zjednuje sobie stałych Klientów zarówno tych, którzy cenią szybkie zakupy, jak i tych, którzy uwielbiają rozglądać się po sklepach czy spędzać czas wolny przy kawie ze znajomymi. Do dyspozycji odwiedzających jest hipermarket Auchan i Decathlon oraz prawie 100 punktów handlowych, usługowych oraz gastronomicznych. i. Pasaż Łódzki stawia na znane i cenione marki takie jak TK MAXX, Empik, Jysk, Rossmann, Hebe czy Decathlon. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Pasaż Łódzki oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnościami. Więcej informacji: www.chpasazlodzki.pl
Właścicielem Centrum Handlowego Pasaż Łódzki jest fundusz Pradera Central & Eastern Fund. Zarządcą jest Apsys – deweloper i zarządca nieruchomości komercyjnych – nadaje miastom rytm, tworząc w Polsce unikalne przestrzenie handlu i rozrywki. APSYS Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 30 centrach handlowych zlokalizowanych w 20 miastach w Polsce. Obecnie w portfolio zarządczym znajdują się rozpoznawalne obiekty jak łódzka Manufaktura, Posnania w Poznaniu czy Galeria Katowicka. W 2019 r. spółka poszerzyła spektrum swojego działania o realizację inwestycji mieszkaniowych oraz usługi zarządzania nieruchomościami biurowymi realizowane według autorskiego programu „The Space. The Place. The People”. Kompleksowe, specjalistyczne usługi Apsys realizuje w obszarach: inwestycji, projektowania i budowy nieruchomości komercyjnych, zarządzania projektami oraz komercjalizacji obiektów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter