Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Komputronik: wzrost sprzedaży i remodeling sklepów

Komputronik S.A. opublikował skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze nowego roku obrachunkowego. W podanym okresie firma wygenerowała 3,804 mln zł przychodu netto.  – Od wielu miesięcy generujemy zyski. To najlepszy dowód na to, że obrana przez nas strategia jest skuteczna – mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

– Wykorzystujemy dobrą koniunkturę rynkową do tego by wypracowywać zyski, zarówno w tradycyjnym kanale sprzedaży – salonach stacjonarnych, jak i w sieci. Obserwujemy systematyczne wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień. Ogromnie cieszę się, że odbudowujemy naszą pozycję na rynku. Jestem przekonany, że kolejne wyniki finansowe, obejmujące najbardziej gorący okres w handlu, czyli listopad-grudzień, będą również dużo lepsze od oczekiwanych. Widzimy dużą szansę, na kontynuowanie tej passy i przygotowujemy kolejne rozwojowe projekty, które mam nadzieję, przełożą na dalsze sukcesy w przyszłości – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik

Remodeling sieci

Komputronik w ostatnich tygodniach rozpoczęł proces remodelingu swoich salonów stacjonarnych. Nowy format wyróżnia się wyodrębnionymi strefami smart home, laptopów, smartfonów oraz dedykowaną strefą usług. Sam sklep jest bardziej nowoczesny i bardziej przyjazny dla klientów.

Od początku grudnia Komputronik prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną związaną ze Świętami Bożego Narodzenia. W działaniach wykorzystuje zasięgowe media oraz innowacyjne, niestandardowe narzędzia, które pozwalają dotrzeć jej do młodej grupy odbiorców. W ostatnich dniach Spółka wystartowała także z dedykowanymi działaniami dla firm.

Dobre opinie klientów

O renomie marki mogą świadczyć wyniki badań marketingowych jakie firma przeprowadziła w tym roku. Z raportu instytutu badawczego IPC wynika, że blisko 92% respondentów zna markę Komputronik przy badaniu wspomaganym, a prawie połowa klientów Komputronik to tzw. promotorzy, czyli osoby, które poleciłyby zakupy w Komputronik swoim bliskim i znajomym.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem