Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Komputronik: wzrost sprzedaży i remodeling sklepów

Komputronik S.A. opublikował skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze nowego roku obrachunkowego. W podanym okresie firma wygenerowała 3,804 mln zł przychodu netto.  – Od wielu miesięcy generujemy zyski. To najlepszy dowód na to, że obrana przez nas strategia jest skuteczna – mówi Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik.

– Wykorzystujemy dobrą koniunkturę rynkową do tego by wypracowywać zyski, zarówno w tradycyjnym kanale sprzedaży – salonach stacjonarnych, jak i w sieci. Obserwujemy systematyczne wzrosty zarówno w obszarze ruchu w naszym sklepie internetowym, liczby klientów salonów stacjonarnych i wartości koszyka zamówień. Ogromnie cieszę się, że odbudowujemy naszą pozycję na rynku. Jestem przekonany, że kolejne wyniki finansowe, obejmujące najbardziej gorący okres w handlu, czyli listopad-grudzień, będą również dużo lepsze od oczekiwanych. Widzimy dużą szansę, na kontynuowanie tej passy i przygotowujemy kolejne rozwojowe projekty, które mam nadzieję, przełożą na dalsze sukcesy w przyszłości – komentuje Wojciech Buczkowski, Prezes Zarządu Grupy Komputronik

Remodeling sieci

Komputronik w ostatnich tygodniach rozpoczęł proces remodelingu swoich salonów stacjonarnych. Nowy format wyróżnia się wyodrębnionymi strefami smart home, laptopów, smartfonów oraz dedykowaną strefą usług. Sam sklep jest bardziej nowoczesny i bardziej przyjazny dla klientów.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Od początku grudnia Komputronik prowadzi ogólnopolską kampanię promocyjną związaną ze Świętami Bożego Narodzenia. W działaniach wykorzystuje zasięgowe media oraz innowacyjne, niestandardowe narzędzia, które pozwalają dotrzeć jej do młodej grupy odbiorców. W ostatnich dniach Spółka wystartowała także z dedykowanymi działaniami dla firm.

Dobre opinie klientów

O renomie marki mogą świadczyć wyniki badań marketingowych jakie firma przeprowadziła w tym roku. Z raportu instytutu badawczego IPC wynika, że blisko 92% respondentów zna markę Komputronik przy badaniu wspomaganym, a prawie połowa klientów Komputronik to tzw. promotorzy, czyli osoby, które poleciłyby zakupy w Komputronik swoim bliskim i znajomym.