Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Kaufland otwiera drugi market w Radomiu

Otwarcie nowego marketu Kaufland w Radomiu przy ul. Sycyńskiej,  zaplanowano na 20 stycznia. To już druga inwestycja zrealizowana w tym mieście przez detalistę, a także 231. sklep sieci Kaufland w Polsce.

W obiekcie zastosowano wiele rozwiązań, które zapewnią klientom najwyższy komfort zakupów. Do dyspozycji zmotoryzowanych osób sieć oddała 200 miejsc parkingowych, w tym szersze miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin.

One-stop-shopping

W ramach rozwijanego przez Kaufland konceptu one-stop-shopping klienci będą mogli cieszyć się nie tylko szeroką ofertą sieci. Na terenie pasażu znajduje się także stoisko piekarniczo-gastronomiczne, stoisko z wyrobami mięsnymi od lokalnego dostawcy, salonik prasowy oraz bankomat. W punkcie informacyjnym będzie można nadać lub odebrać paczkę. Przy wejściu do sklepu klienci znajdą szafki depozytowe, a także stację do dezynfekcji rąk. Preferujących płatności bezgotówkowe ucieszy obecność kas samoobsługowych. Cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są także nowoczesne czytniki cen oraz ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W obiekcie zastosowano energooszczędne oświetlenie LED oraz zainstalowano automat, w którym klienci mogą zwrócić kaucjonowane butelki, otrzymując w zamian bon na zakupy w sklepie.

Co jeszcze może ucieszyć kupujących?

Sieć Kaufland wspiera konsumentów w świadomych wyborach żywieniowych, dlatego osoby poszukujące produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru, mogą je znaleźć w specjalnie oznaczonej Strefie Świadomego Odżywiania. W markecie znajduje się także lada obsługowa, gdzie konsumenci zaopatrzą się w świeże wędliny, sery i mięso pochodzące głównie od lokalnych dostawców oraz skorzystają z fachowej porady personelu. Na miłośników artykułów mięsnych czeka wędzarnia, która pozwoli cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu. Oferta sieci Kaufland liczy łącznie ponad 15 000 artykułów. Poza produktami spożywczymi klienci znajdą w sklepie także artykuły gospodarstwa domowego, tekstylia, książki i prasę, chemię gospodarczą i artykuły drogeryjne. Oprócz produktów markowych sieć posiada szeroki asortyment artykułów marek własnych, które wyróżnia wysoka jakość i korzystna cena. Wśród nich m.in. produkty marki K-Classic (ponad 2000 artykułów z różnych kategorii), K-Stąd Takie Dobre! (artykuły charakterystyczne dla polskiej kuchni od krajowych producentów), K-Bio (artykuły ekologiczne) czy K-take it veggie (artykuły wegańskie i wegetariańskie).

Atrakcje z okazji otwarcia

Z okazji otwarcia sklepu Kaufland przygotował dla klientów wiele atrakcji. Jedną z nich jest konkurs Koło Szczęścia, w którym można wziąć udział od czwartku 20 stycznia do soboty 22 stycznia okazując paragon za zakupy o wartości minimum 100 zł. W puli nagród są przede wszystkim produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (produkty spożywcze z wyselekcjonowanych składników), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne inspirowane Skandynawią) oraz Bevola (artykuły do pielęgnacji i higieny dla całej rodziny). Dodatkowo dla klientów odwiedzających nowo otwarty market w dniu 20 stycznia Kaufland przygotował również drobny poczęstunek oraz upominki – balony, róże i żetony do wózków. W dniach 20-26 stycznia kupujący mogą także liczyć na specjalną ofertę promocyjną – obniżki cen sięgają nawet 50 procent. Niespodzianki czekają również na uczestników programu lojalnościowego PAYBACK – wystarczy od 20 do 26 stycznia zrobić zakupy za minimum 100 złotych, aby otrzymać 1000 punktów PAYBACK, co stanowi równowartość 10 złotych do wydania na zakupy. Kaufland honoruje także Kartę Dużej Rodziny – za każde wydane 100 zł klient może otrzymać bon o wartości 5 zł na kolejne zakupy.