Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

eobuwie.pl S.A. już jako MODIVO S.A.

Zgodnie z zapowiedziami eobuwie.pl S.A. funkcjonuje już jako MODIVO S.A., nawiązując tym samym do szerokiej oferty swojego modowego brandu. Decyzja motywowana jest przede wszystkim planami dalszej ekspansji zagranicznej oraz giełdowego debiutu. Co istotne, nie zmienia się nazwa platformy e-commerce. 

– Nazwa spółki musi oddawać jej międzynarodowy charakter. MODIVO jest łatwe do wymówienia i budzi skojarzenia dokładnie z tym obszarem, z którym się identyfikujemy, czyli fashiontech. Inspirujące modowe kreacje i mocny biznesowo-technologiczny charakter to fundamenty, na których będziemy opierać przewagę konkurencyjną. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu będziemy w stanie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, tym samym konsekwentnie zwiększając udział sprzedaży za granicą – mówi Damian Zapłata, Prezes Zarządu MODIVO S.A.

Zmiana tylko formalna

Zmiana nazwy spółki ma charakter formalny i nie wpłynie na doświadczenia zakupowe konsumentów. Platforma sprzedażowa eobuwie.pl oraz jej odpowiedniki na pozostałych rynkach będą jak dotychczas funkcjonowały pod lokalnymi brandami. Zakończony właśnie proces rejestracyjny skutkuje tym, że od 21 stycznia 2022 roku, wszelkie czynności formalno-prawne spółka będzie realizować pod nazwą MODIVO S.A.

R E K L A M A

– MODIVO i eobuwie.pl to dwa rozpoznawalne brandy. Platformy uzupełniają się wzajemnie, tworząc kompleksową ofertę dla klienta zainteresowanego zakupami w segmencie fashion. To ogromny potencjał Grupy, który zamierzamy skutecznie wykorzystać – dodaje Damian Zapłata.

Lider ecommerce

Europejski lider ecommerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów, który łączy ofertę eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe Spółki, oferujące setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki swojemu innowacyjnemu projektowi esize.me zmierza w kierunku rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.