Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Manufaktura: Otwarcie strefy MODIVO w sklepie eobuwie.pl

Interaktywne przymierzalnie, tablety, na których można wybrać produkty, a także wykorzystywanie aplikacji mobilnej – zakupy mogą wyglądać inaczej! W Manufakturze w Łodzi powstał nowy sklep multibrandowy.

Powiększono salon eobuwie.pl o nową przestrzeń, którą zajęła marka MODIVO. Sklep e-obuwie.pl ze strefą MODIVO to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie sklepów w Manufakturze w Łodzi.

Innowacyjne rozwiązania umożliwiają całkowicie odmienne doznania zakupowe, od tych, które klienci znają z zakupów stacjonarnych. Wchodząc do salonu, nie zobaczą standardowych półek i wieszaków, a zamiast tego mają do dyspozycji 48 tabletów prezentujących ofertę eobuwie.pl i MODIVO oraz trzy interaktywne przymierzalnie.

Klienci na jednym z tabletów wybierają interesujące ich produkty, które mogą także przymierzyć. Dostępna jest również usługa premium „Przymierz, zanim zapłacisz”, która umożliwia zamówienie produktów w aplikacji mobilnej eobuwie.pl oraz MODIVO na smartfonie. Następnie można przymierzyć odzież lub buty w sklepie stacjonarnym i jeśli pasują – odebrać i zapłacić.

– Do sklepów można zamówić produkty z oferty ponad 900 marek w tym m,in. adidas, BOSS, Guess, New Balance, Pepe Jeans, czy Pinko. Od ręki dostępnych jest ponad 10 tysięcy produktów – butów i torebek – tłumaczy Magdalena Waga, Area Manager MODIVO.

Manufaktura: Interaktywne przymierzalnie MODIVO

Interaktywne przymierzalnie MODIVO to nowość w sklepie eobuwie.pl. – To nowoczesna usługa. Po zeskanowaniu kodu zamówienia produkty zostają przygotowane dla klienta wewnątrz przymierzalni. W środku znajdują się multimedialne panele, które pomagają w procesie zakupu. Dzięki nim można m.in. sprawdzić, jak kreacja wygląda w biurze czy podczas imprezy, a także, wedle potrzeb, można dostosować światło – wyjaśnia Magdalena Waga.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Strefa MODIVO poszerza ofertę premium, która w łódzkim obiekcie nieustająco się rozwija. Wiele marek oferujących produkty najwyższej jakości, decyduje się na otwarcie butiku właśnie w Manufakturze. Teraz klienci będą mogli skorzystać także z hybrydowego salonu, łączącego bardzo szeroki asortyment sklepu internetowego z wygodą zakupów stacjonarnych.

– Jesteśmy przekonani, że goście Manufaktury polubią to rozwiązanie. Widzimy, że są bardzo otwarci na nowe technologie – chętnie korzystają z naszej aplikacji, z usługi click&collect dostępnej w wielu sklepach czy z kiosków samoobsługowych w strefie Qulinarium. Digitalizacja zakupów stacjonarnych jest wszechobecna i klienci jej oczekują – tłumaczy Monika Długosz-Łempicka, Dyrektor Marketingu Manufaktury.

Sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO znajduje się na parterze budynku galerii handlowej, w tzw. małej rotundzie, obok sklepów CCC i GEOX. Zajmuje powierzchnię ponad 470 m2.

Działalność APSYS

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Apsys zawsze był firmą z wizją i ambicjami, by realizować unikalne projekty, tworzyć miejsca ikoniczne, znaczące, na stałe wpisujące się w tkankę miejską. Począwszy od 2022 r. w swojej działalności spółka kieruje się hasłem “Razem, inne miasto jest możliwe”. Apsys chce jeszcze mocniej i odpowiedzialniej wykorzystywać potencjał miast, wpływać na ich przemiany uwzględniając potrzeby środowiskowe, pobudzać rozwój społeczny i ekonomiczny, a ponadto wspólnie, w oparciu o dialog z interesariuszami, tworzyć komfortowe otoczenie dla ludzi. Celem strategicznym firmy jest zmiana miast na lepsze i tworzenie wyjątkowych miejsc, dzięki którym życie wszystkich staje się piękniejsze.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju. Apsys prowadzi także inwestycję mieszkaniową – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie.