Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Intersport otwiera przy Krupówkach sklep nowej generacji

Od wielu lat Zakopane jest zimową stolicą Polski. Co ciekawe, według badania portalu Triverna, niemal 6 na 10 Polaków deklaruje, że zimą najczęściej decyduje się na krajowy wyjazd, a ich celem zwykle są właśnie polskie góry – wybiera je co druga podróżująca osoba. Sieć INTERSPORT odpowiadając na zainteresowanie Polaków tym regionem, otworzyła pierwszy w kraju salon nowej generacji w formacie 2.0 ALPAIN STORE w Zakopanem, tym samym przecierając szlaki i wchodząc na wyższy poziom designu sklepów sportowych.

Około 70 proc. Polaków przed pandemią deklarowało, że uprawia sporty zimowe – wynika z badania portalu Triverna. Natomiast w 2020 roku wartość sprzedanego sprzętu zimowego w Polsce wyniosła 166 mln zł – według analizy firmy PMR.

Zimowe szaleństwo

– Polacy kochają sporty zimowe. Świadczy o tym rosnące zainteresowanie ich uprawianiem – zatłoczonymi stokami narciarskimi, trasami biegowymi czy wycieczkami skiturowymi. Jednak z wiadomych względów ubiegły rok dla całej branży nie należał do najlepszych – wskazuje Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A. Sytuacja powoli się zmienia. W końcu miłośnicy białego szaleństwa mogą skorzystać z sezonu. Aby im to ułatwić postanowiliśmy otworzyć salon w Zakopanem, który posiada szeroką ofertę marek premium. Skierowana jest do osób aktywnych, które w szczególności chcą rozpocząć przygodę z narciarstwem i trekkingiem, ale także do tych już bardziej zaawansowanych – dodaje Kaczmarek.

Nowy INTERSPORT

Nowy koncept sklepu ALPAIN STORE ma pomóc w budowie brandu, z którym klienci chętnie się utożsamiają. Dwupoziomowy salon przy Krupówkach jest pierwszą tego typu lokalizacją w Polsce. Ponowne otwarcie sklepu miało miejsce 19 stycznia 2022 roku.

Nowy proof of concept nawiązuje do salonów szwajcarskich czy austriackich, specjalizujących się w narciarstwie. Salon został zmodernizowany w myśl globalnego hasła: „The Heart of Sport”, które ma motywować konsumentów do podejmowania różnorodnych aktywności.

Ponadto sklep charakteryzuje się unikalnym designem podkreślającym klimat Podhala, a także przestrzenią ponad 700 m2. Podzielony jest on na strefy, co ułatwia poruszanie się po nim. Największe z nich są strefy outdooru oraz narciarstwa – nie tylko alpejskiego, ale także skitour. Miłośnicy wędrówek oraz wspinaczki wysokogórskiej także znajdą coś dla siebie, gdyż sklep wyposażony został w asortyment wspinaczkowy – liny, czekany, karabinki, ekspresy i inne akcesoria. Fani mniej górskich aktywności nie będą zawiedzeni – znajdą tutaj sprzęt z kategorii: pływanie, bieganie czy trening. Nie brakuje także ekwipunku marek premium – wśród nich znaleźć można asortyment takich producentów jak: Rossignol, K2, Head, Volkl, Salomon, Atomic, Nordica oraz odzież i obuwie brandów: Descente, Salewa, Silvini, The North Face, Columbia, Helly Hansen czy docenianą za granicą markę własną – McKinley.

(Nie)zwykły sklep

Wchodząc do nowej lokalizacji czuć klimat Zakopanego – mnogość elementów wykonanych z drewna oraz skał nawiązuje do wspinaczki wysokogórskiej. W salonie podziwiać można wielkoformatowe zdjęcia tatrzańskich widoków, udostępnione dzięki uprzejmości znanego lokalnego fotografa – Adama Brzozy. Poza jego produkcjami dostępna jest mała galeria zdjęć ze zbiorów Muzeum Tatrzańskiego. Co więcej, na miejscu znajdują się również kultowe krzesełka z wyciągu krzesełkowego, na których istnieje możliwość zrobienia sobie zdjęcia.

– Decydując się na otwarcie sklepu przy Krupówkach zależało nam również na wsparciu regionu oraz zapewnieniu klientom dodatkowej rozrywki – wskazuje Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.

– Poza ofertą sprzedażową salon proponuje możliwość serwisowania sprzętów, wykonując tzw. serwis mokry. Klienci mają możliwość skorzystania z wypożyczenia sprzętu do skituringu oraz z Centrum Testowego, będącego nowoczesną formą wypożyczenia i przetestowania topowych modeli nart najlepszych marek z lat wcześniejszych, jak i z nowej kolekcji – dodaje. Kaczmarek.

Ponad 5 tys. sklepów w 57 krajach

INTERSPORT Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy. INTERSPORT Polska prowadzi obecnie sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT, która posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników