Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Intersport otwiera przy Krupówkach sklep nowej generacji

Od wielu lat Zakopane jest zimową stolicą Polski. Co ciekawe, według badania portalu Triverna, niemal 6 na 10 Polaków deklaruje, że zimą najczęściej decyduje się na krajowy wyjazd, a ich celem zwykle są właśnie polskie góry – wybiera je co druga podróżująca osoba. Sieć INTERSPORT odpowiadając na zainteresowanie Polaków tym regionem, otworzyła pierwszy w kraju salon nowej generacji w formacie 2.0 ALPAIN STORE w Zakopanem, tym samym przecierając szlaki i wchodząc na wyższy poziom designu sklepów sportowych.

Około 70 proc. Polaków przed pandemią deklarowało, że uprawia sporty zimowe – wynika z badania portalu Triverna. Natomiast w 2020 roku wartość sprzedanego sprzętu zimowego w Polsce wyniosła 166 mln zł – według analizy firmy PMR.

Zimowe szaleństwo

– Polacy kochają sporty zimowe. Świadczy o tym rosnące zainteresowanie ich uprawianiem – zatłoczonymi stokami narciarskimi, trasami biegowymi czy wycieczkami skiturowymi. Jednak z wiadomych względów ubiegły rok dla całej branży nie należał do najlepszych – wskazuje Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A. Sytuacja powoli się zmienia. W końcu miłośnicy białego szaleństwa mogą skorzystać z sezonu. Aby im to ułatwić postanowiliśmy otworzyć salon w Zakopanem, który posiada szeroką ofertę marek premium. Skierowana jest do osób aktywnych, które w szczególności chcą rozpocząć przygodę z narciarstwem i trekkingiem, ale także do tych już bardziej zaawansowanych – dodaje Kaczmarek.

Nowy INTERSPORT

Nowy koncept sklepu ALPAIN STORE ma pomóc w budowie brandu, z którym klienci chętnie się utożsamiają. Dwupoziomowy salon przy Krupówkach jest pierwszą tego typu lokalizacją w Polsce. Ponowne otwarcie sklepu miało miejsce 19 stycznia 2022 roku.

Nowy proof of concept nawiązuje do salonów szwajcarskich czy austriackich, specjalizujących się w narciarstwie. Salon został zmodernizowany w myśl globalnego hasła: „The Heart of Sport”, które ma motywować konsumentów do podejmowania różnorodnych aktywności.

Ponadto sklep charakteryzuje się unikalnym designem podkreślającym klimat Podhala, a także przestrzenią ponad 700 m2. Podzielony jest on na strefy, co ułatwia poruszanie się po nim. Największe z nich są strefy outdooru oraz narciarstwa – nie tylko alpejskiego, ale także skitour. Miłośnicy wędrówek oraz wspinaczki wysokogórskiej także znajdą coś dla siebie, gdyż sklep wyposażony został w asortyment wspinaczkowy – liny, czekany, karabinki, ekspresy i inne akcesoria. Fani mniej górskich aktywności nie będą zawiedzeni – znajdą tutaj sprzęt z kategorii: pływanie, bieganie czy trening. Nie brakuje także ekwipunku marek premium – wśród nich znaleźć można asortyment takich producentów jak: Rossignol, K2, Head, Volkl, Salomon, Atomic, Nordica oraz odzież i obuwie brandów: Descente, Salewa, Silvini, The North Face, Columbia, Helly Hansen czy docenianą za granicą markę własną – McKinley.

(Nie)zwykły sklep

Wchodząc do nowej lokalizacji czuć klimat Zakopanego – mnogość elementów wykonanych z drewna oraz skał nawiązuje do wspinaczki wysokogórskiej. W salonie podziwiać można wielkoformatowe zdjęcia tatrzańskich widoków, udostępnione dzięki uprzejmości znanego lokalnego fotografa – Adama Brzozy. Poza jego produkcjami dostępna jest mała galeria zdjęć ze zbiorów Muzeum Tatrzańskiego. Co więcej, na miejscu znajdują się również kultowe krzesełka z wyciągu krzesełkowego, na których istnieje możliwość zrobienia sobie zdjęcia.

– Decydując się na otwarcie sklepu przy Krupówkach zależało nam również na wsparciu regionu oraz zapewnieniu klientom dodatkowej rozrywki – wskazuje Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.

– Poza ofertą sprzedażową salon proponuje możliwość serwisowania sprzętów, wykonując tzw. serwis mokry. Klienci mają możliwość skorzystania z wypożyczenia sprzętu do skituringu oraz z Centrum Testowego, będącego nowoczesną formą wypożyczenia i przetestowania topowych modeli nart najlepszych marek z lat wcześniejszych, jak i z nowej kolekcji – dodaje. Kaczmarek.

Ponad 5 tys. sklepów w 57 krajach

INTERSPORT Polska S.A. to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Większość oferty stanowi asortyment największych światowych marek takich jak: Nike, Adidas, Under Armour, Reebok, Salomon, The North Face, Viking, Uvex, 4F. Kolekcja wzbogacana jest markami uzupełniającymi oraz markami własnymi INTERSPORT takimi jak: McKinley, Pro Touch, Energetics, Fire Fly, Tecno Pro. Sezonowo uruchamiany jest profesjonalny serwis: narciarski i rowerowy. INTERSPORT Polska prowadzi obecnie sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych największych miast Polski. Spółka jest wyłącznym w Polsce partnerem biznesowym Grupy INTERSPORT, która posiada łącznie 5.421 punktów sprzedaży w 57 krajach na pięciu kontynentach.