W Gemini Park Bielsko-Biała powstanie pierwszy w woj. śląski salon firmowy marki Outhorn stworzony w nowym koncepcie marki. Jego otwarcie zapowiadane jest na przełom marca i kwietnia br.
Gemini Park Bielsko-Biała umacnia ofertę w segmencie łączącym modę casualową ze sportem. Dział leasingu Gemini Holding podpisał właśnie umowę najmu z Outhorn, marką należącą do portfolio OTCF. W efekcie, niebawem powstanie tu mający prawie 250 m kw., pierwszy sklep firmowy tego brandu na Podbeskidziu.
Dwie marki w jednym miejscu
To już druga tak znacząca inwestycja OTCF w Gemini Park Bielsko-Biała. W centrum handlowym działa także mający 450 m kw. sklep marki 4F, w którym oprócz flagowego asortymentu, można znaleźć też specjalistyczną kolekcję 4F Pro oraz dziecięcą 4F Junior.
– Planowane otwarcie Outhorn idealnie wpisuje się w strategię leasingową bielskiego obiektu, w której założyliśmy sobie pozyskiwanie zarówno najlepszych marek na rynku, doskonale znanych i lubianych, jak również marek unikalnych i dynamicznie rozwijających się, a dotąd nieobecnych na Podbeskidziu – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
PARTNER PORTALU
– Taki kierunek pozwala nie tylko na wzmocnienie i uatrakcyjnienie tenant-mixu Gemini Park w kluczowych dla naszego centrum handlowego segmentach – w tym przypadku mody casualowej, ale przede wszystkim na tworzenie atrakcyjnych destynacji zakupowych, które przyciągają klienta dzięki swojej ofertowej wyjątkowości – mówi.
W nowym koncepcie i największy w regionie
Tych wyjątkowych cech w Outhorn nie zabraknie, zapewnia leasing Gemini Holding. Otwarty na wiosnę sklep będzie bowiem nie tylko pierwszym na Podbeskidziu, ale też największym w woj. śląskim. Do tego stworzony zostanie w nowym koncepcie handlowym sieci.
– Salon Outhorn to połączenie funkcjonalności z designem, który inspiracje czerpie wprost z natury. W ręce naszych klientów oddajemy unikatową przestrzeń, łączącą nowoczesne rozwiązania jak np. stanowiska self-check oraz ekrany ledowe, na których prezentować będziemy kampanie marki, z przemyślanym konceptem wystroju wnętrz, do którego użyte zostały materiały takie jak beton, drewno, a także dodatki wykończone żywicą. Proste formy mebli, otwarta przestrzeń oraz odpowiednia ekspozycja produktów stworzą komfortowe warunki do zakupów. Customer experience to dla nas bardzo ważny aspekt procesu zakupowego, dlatego kładziemy nacisk na stworzenie wyjątkowej atmosfery i dostarczenie klientom jak najlepszej obsługi – mówi o nowym koncepcie Kamila Raksimowicz, Brand Manager marki Outhorn.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Duże nadzieje w związku z debiutem pokłada także sama marka Outhorn. – Zdecydowaliśmy się na realizację kolejnego projektu wraz z Gemini Park, widząc dynamiczny rozwój centrum i jego potencjał. Cenimy sobie doskonałą współpracę z wynajmującym, a także przemyślany i stabilny brand mix wśród najemców. Pomimo trudnych warunków spowodowanych pandemią, centrum w doskonały sposób prowadzi swoje działania, zapewniając stabilny traffic i bezpieczeństwo, co dla najemców jest bardzo istotnym aspektem. Cieszy nas także otwartość Gemini Parku na innowacyjne projekty, jakim niewątpliwie będzie koncept Outhorn – mówi Kamila Raksimowicz.
O