Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galeria „Nowy Świat” – nowe marki znanych sieci

Spółka Womak Holding może pochwalić się sporymi zmianami w sieci małych centrów handlowych, a także w swoim największym obiekcie – Galerii Nowy Świat w Rzeszowie. Ten ostatni, w sposób konsekwentny realizuje strategię w zakresie uzupełniania tenant mix Najemców wpisujących się bezpośrednio w potrzeby obecnych i nowo powstałych osiedli.

– Mamy do czynienia nie tylko ze zmianami branżowymi jakimi jest wprowadzenie nowych, jakościowych marek, ale również z szerszymi planami, które obejmują re-modeling wybranych stref naszego centrum handlowego – mówi Agata Ostaszewska, dyrektor Galerii Nowy Świat .

– Zmiany, do których się przygotowujemy stanowią bezpośrednią odpowiedź na obecne potrzeby Klienta. Dotyczą one w szczególności komfortowych warunków do pracy zdalnej oraz budowy dedykowanych stref dla biznesu. Nie zapominajmy, że „Nowy Świat” to w szczególności szeroka oferta zajęć pozalekcyjnych dla najmłodszych. Plany re-modelingu obejmować będą swoim zasięgiem również grupę dzieci jak i ich rodziców – dodaje Ostaszewska.

Galeria Nowy Świat zajmuje 4 miejsce wśród TOP 10 galerii społecznościowych o najbardziej zróżnicowanej ofercie rozrywkowo-rekreacyjnej wg raportu Colliers International – co wpływa na stabilną liczbę klientów. Ponad 20% udziału strefy food & leisure w powierzchni handlowej centrum. Wygodne korzystanie z usług i oferty handlowej łączy się bezpośrednio z udogodnieniami dla klientów, którzy mogą korzystać z 600 miejsc parkingowych rozmieszczonych w aż 3 strefach na dwóch poziomach.

W odniesieniu do roku 2020 najemcy „Nowego Świata” osiągnęli wzrosty sprzedaży dochodzące nawet do 70%, co pozwala na bezpieczny optymizm w sektorze komercjalizacji obiektu i tak jest w rzeczywistości. W Galerii Nowy Świat 18 listopada 2021 roku swoje otwarcie inaugurował Najemca branży kosmetycznej firma ZIAJA, wzbogacając ofertę takich sklepów jak Rossmann na poziomie -1 czy też Sekretu Urody i Silcare działających obecnie odpowiednio na poziomie 0 oraz +1.

Na szczególną uwagę zasługuje ubiegłoroczne – grudniowe wejście sieciowego sklepu zoologicznego Maxi Zoo na łączną powierzchnię 360m2, który dzięki niezwykle szerokiemu asortymentowi oferuje swoim Klientom ogromną gamę produktów dla zwierząt. Aby ułatwić dokonywanie zakupów, pupile mogą być wprowadzane na teren wspomnianego sklepu w godzinach pracy Galerii – co zostało bardzo dobrze przyjęte przez osoby regularnie odwiedzające centrum handlowe.

Mówiąc o kolejnych zmianach jakościowych – portfel Najemców w styczniu b.r. wzbogacił się o duży salon optyczny marki KODANO za poziomie 0, który jest jednym z dwóch sklepów funkcjonujących na terenie Rzeszowa. W chwili obecnej prowadzone są kolejne rozmowy na najem dużych powierzchni handlowo-usługowych tj. znany operator fitness oraz największy format jednej z niezwykle popularnych sieci odzieżowo – przemysłowej. Finalne podpisanie umów prognozowane jest na koniec marca 2022 r.

foto1_kodano

Wsparcie Najemców realizowane jest przez utrzymanie częstych organizacji mikro eventów takich jak „Zawody Karate”, „Turnieje Rolkowe”, „Wydarzenia pro-zdrowotne” i wiele, wiele innych akcji tematycznych organizowanych wspólnie z poszczególnymi Najemcami – co również wpływa na ogólny wzrost footfallu. Utrzymane zostały również w organizacji akcje pro-sprzedażowe i pro-klienckie w modelu eventów rozproszonych. Flagowymi akcjami, w których sklepy odnotowują rekordową sprzedaż jest tutaj na pewno znany mieszkańcom Rzeszowa „Złoty Czwartek” działający w formacie kupon za paragon oraz autorska akcja promocyjna „Pomarańczowo”. Ta ostatnia skierowana jest do konkretnych sklepów i każdorazowo wpływa na duże przyrosty klientów jak również wzrost świadomości marki.