Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland: w kolejnych miastach zakupy online z dostawą do domu

Mieszkańcy kolejnych dziesięciu miast – Opola, Rybnika, Legnicy, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Płocka, Włocławka, Elblągu, Wejherowa i Kalisza – mogą zaopatrzyć się za pośrednictwem Internetu w ulubione produkty sieci, które zostaną dostarczone pod wskazany adres.

Mieszkańcy kolejnych dziesięciu miejscowości zyskają szybki i wygodny dostęp do produktów sieci, które zostaną dostarczone pod same drzwi domu. Łącznie usługą objętych jest już czterdzieści sześć miast.

– W sieci Kaufland nieustannie pracujemy nad tym, aby maksymalnie ułatwić klientom codzienne zakupy. Poza cyfrowymi rozwiązaniami, które wprowadzamy w naszych sklepach stacjonarnych, koncentrujemy się na rozwoju usługi zakupów online z dostawą do domu. Zamówienie możemy złożyć z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, oszczędzając czas, którego często nam brakuje. Zainteresowanie tą formą zakupów ciągle rośnie, dlatego postanowiliśmy zaoferować ją mieszkańcom kolejnych dziesięciu miejscowości – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Klienci mają do wyboru ponad 6500 produktów dostępnych w ofercie sieci Kaufland. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Usługa dostawy realizowana jest w wybranym przez klienta przedziale czasowym, od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 9-23. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.

1350 sklepów w Europie

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 232 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.