Kaufland otwiera 3 sklepy jednego dnia, w tym pierwszy w mixed-use

Kaufland otwiera sklepy w trzech lokalizacjach – trzeci już market sieci w Koszalinie, drugi w Białymstoku oraz pierwszy w Starachowicach. Tym samym liczba marketów wzrosła do 235 placówek.

Dynamiczna ekspansja jest jednym z głównych elementów strategii sieci Kaufland w Polsce. Jej plan zakłada otwarcie średnio 10 placówek w ciągu roku. Od 24 lutego sieć będzie szersza o trzy kolejne placówki. Usytuowanie sklepów potwierdza otwartość detalisty na różne koncepty. Dwa obiekty – w Starachowicach oraz Koszalinie – znajdują się w centrach handlowych. Natomiast sklep w Białymstoku jest pierwszym obiektem sieci w koncepcie mixed-use. Market wraz z innymi punktami handlowo-usługowymi znajduje się na parterze budynku mieszkalnego. Wyróżnikiem wszystkich sklepów jest one-stop-shopping, czyli dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu.

Kaufland Białystok 1 (1)

Szeroki wybór produktów

Klienci nowych placówek sieci będą mogli wybierać z szerokiego asortymentu Kaufland, który obejmuje kilkanaście tysięcy produktów, w tym m.in. artykuły świeże: owoce i warzywa, mięso, wędliny, sery oraz produkty mleczne, które w dużej części pochodzą od lokalnych producentów. Atrakcyjną i starannie dobraną ofertę klienci znajdą również w ladzie obsługowej, gdzie dodatkowo będą mogli liczyć na fachową poradę ze strony personelu. Oprócz tego specjalnie z myślą o konsumentach poszukujących produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru sieć przygotowała specjalnie oznaczoną Strefę Świadomego Odżywiania. Dodatkowo w sklepie w Starachowicach miłośnicy wyrobów mięsnych będą mogli zaopatrzyć się w produkty wędzona na miejscu.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Znakiem jakości Kaufland są również marki własne – klienci robiący zakupy w nowych marketach znajdą szeroki asortyment produktów marek Kaufland, w tym artykuły w przystępnych cenach K-Classic, produkty delikatesowe K-Favourites, ekologiczne K-Bio, żywność roślinną marki K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!. Oferta sklepów Kaufland nie ogranicza się tylko do żywności. W nowych marketach konsumenci będą mogli zaopatrzyć się również w produkty higieniczne i kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego oraz tekstylia.

W trosce o komfort klientów i środowisko

Kaufland dużo uwagi przykłada do rozwiązań, które zapewniają konsumentom najwyższy komfort zakupów. Dla wygody kupujących w nowych sklepach umieszczono m.in. szafki depozytowe, gdzie kupujący mogą zostawić rzeczy osobiste oraz zakupy zrobione w innych placówkach, a także punkt informacji, gdzie można uzyskać pomoc, a także np. sprawdzić stan punktów PAYBACK. W sklepach zastosowano również wiele cyfrowych rozwiązań – kasy samoobsługowe, panele dotykowe, dzięki którym można sprawdzić cenę i skład produktów oferowanych na wagę czy ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną oraz treści dot. zrównoważonego rozwoju.

Dbając o środowisko, Kaufland zastosował w obiektach energooszczędne oświetlenie LED a przy dziale owoców i warzyw elektroniczne etykiety cenowe, które pozwalają zmniejszyć zużycie papieru. W sklepach znajdują się także automaty przyjmujące kaucjonowane butelki, za które klienci mogą otrzymać bon na zakupy w sklepach sieci.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz