Womak pod koniec 2022 roku rozpoczyna rozbudowę Centrum Handlowego Viktor w Gdańsku przy ulicy Myśliwskiej mimo wielu nadchodzących wyzwań. Obiekt położony jest w otoczeniu prężnie rozwijających się osiedli mieszkaniowych z łatwą i szybką komunikacją. Deweloper sukcesywnie podpisywał nowe umowy najmu, a także porozumienia z obecnymi najemcami, którzy w 2023 rozpoczną działalność na nowych, większych powierzchniach.
Operatorem spożywczym w obiekcie jest sieć sklepów Biedronka, której powierzchnia przejdzie remodeling i ulegnie powiększeniu o blisko 300 m2. Zupełnie nowe powierzchnie najmu zyskają też m.in. salon optyczny Optyk Myśliwska, salon prasowy Inmedio, sklep mięsny Nes-Pro, kwiaciarnia. Ofertę obiektu typu „convenience” wzbogaci m.in. drogeria Rossmann, gdańska restauracja Rednek by Stah czy Garmażowe Love. Niezmiennie klienci będą mogli również korzystać z cukierni i piekarni Konkol, apteki a także szerokiej oferty food trucków na specjalnie przygotowanej do tego powierzchni w otoczeniu sąsiadującego Stawu Wróbla.
– Chcemy stworzyć nowy, świeży tenant mix najemców, a także wykorzystać potencjał ciekawego otoczenia obiektu, które od lat stanowi miejsce spotkań i zakupów mieszkańców Moreny – mówi Anna Bielenda, Dyrektor Operacyjny w grupie Womak. Otwarcie obiektu po przebudowie planowane jest na drugą połowę 2023 roku.
Kolejne projekty
Jednocześnie grupa Womak konsekwentnie pracuje nad drugim etapem obiektu handlowego SWOJA OLIMPIA, który to jest jedynym obiektem handlowym w południowo-wschodniej części Wrocławia.
PARTNER PORTALU
– Z powodzeniem obserwujemy rosnącą liczbę klientów otwartego w maju tego roku pierwszego etapu – mówi Sebastian Moskal, Członek Zarządu w grupie Womak.
SWOJA przyciąga coraz więcej klientów, którzy oczekują kompleksowej oferty usługowej, która odpowie na ich wszystkie potrzeby. To właśnie dlatego dużą powierzchnię w pierwszy etapie przeznaczyliśmy m.in. na centrum medyczne Sports Medic czy też przedszkole Leśne Zuchy. Przestrzeń ta ma niezwykle duży potencjał komercyjny, a także wpływ na poprawę życia nie tylko mieszkańców osiedla Olimpia Port, ale również klientów tranzytowych z okolicznych miejscowości.
Aktualnie trwa komercjalizacja drugiego etapu SWOJEJ, który będzie składał się z trzech budynków i wzmocni ofertę całego kompleksu centrum handlowego. Ponadto, deweloper chce postawić mocny akcent dla strefy gastronomicznej. Będzie to miejsce nie tylko codziennych zakupów, ale także miejsce spędzania czasu wolnego i możliwości realizacji codziennych potrzeb.