scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Obiecujące wyniki Galerii Askana

cream-askana

Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, która w tym roku będzie świętowała swoje 15-te urodziny podsumowuje poprzedni rok. Zamknęła go bardzo obiecującym trendem odwiedzalności i obrotów.

Dynamika odwiedzalności wskazuje na niemal 14% wzrost do roku poprzedniego, natomiast obroty wzrosły o prawie 22% w porównaniu z rokiem 2020. Warto podkreślić, że biorąc pod uwagę miesiące bez okresów z wyłączeniami z handlu w 2021, 2020 i analogiczne w 2019, spadek wynosi jedynie 1% w porównaniu do 2019 roku. Bardzo dobry grudzień charakteryzujący się 42% wzrostem odwiedzalności i 33% wzrostem obrotów, mimo trudnej aktualnie sytuacji, napawa optymizmem i pozwala z ufnością spojrzeć na rok 2022 w zakresie osiąganych wyników.

– Ostatnie dwa lata to trudny sprawdzian zarówno dla właścicieli galerii, zarządców, jak i najemców obiektów handlowych, którzy musieli stawić czoła nieprzewidywanym zmianom i trudnym negocjacjom. Sprawy nie ułatwiają ostatnie wydarzenia za naszą wschodnią granicą. Mimo tego udało nam się kontynuować realizację przyjętej strategii komercjalizacji. Salon Sinsay dostrzega potencjał Galerii Askana i zdecydował się powiększyć swój salon podpisując umowę najmu na 800 m2 na poziomie +1, poszerzając tym samym znacznie swój asortyment. Będzie to miało pozytywny wpływ na różnorodność oferty galerii. Trwają również negocjacje z kilkoma dużymi markami nt. ich wejścia do projektu – to tylko potwierdza, że mimo upływu lat i trudnej sytuacji rynku handlowego, Askana cały czas jest atrakcyjnym i lubianym miejscem zakupów – podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM.

Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu dodaje z kolei: – Marketing centrum handlowego w czasie pandemii był jak wyjście ze swojej strefy komfortu. Wszelkie aktywności zostały zaadaptowane do nowych realiów, wymogów i ograniczeń. Możliwość wybrania się do galerii, do sklepu ulubionej marki nadal jest jednak w cenie. Marketing centrum handlowego na pewno ewaluował a ograniczenia i zmiany zachowań konsumentów same wymusiły konieczność przeformułowania podejścia do działań marketingowych. Galeria Askana nadal pozostaje aktywna a swoją aktywność dostosowuje do aktualnej sytuacji w kraju, a obecnie również za naszą wschodnią granicą. Bez wahania angażuje się w działania pomocowe, przekazując zebrane w punkcie zbiórki dary potrzebującym. W sposób wyważony i dostosowany do nowych realiów Galeria Askana wspiera Najemców. Niezmiennie poszukuje nowych pomysłów na promowanie oferty galerii oraz utrzymywanie bliskich relacji z lokalną społecznością.

Galeria Askana: krok ku digitalizacji centrum

Galeria Askana zdecydowała się również na krok ku digitalizacji centrum. Wprowadzono aplikację mobilną, która jest narzędziem wygodnym tak dla klientów, jak i dla najemców, którzy sami mogą publikować swoje treści przez dedykowany panel zarządzania. To narzędzie przyszłości, które będzie ewaluować i rozwijać się tak, by jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i najemcy w dynamicznej rzeczywistości. Zakłada również element nagradzania klientów za wizyty w centrum oferując wachlarz prezentów do wyboru w aplikacji budując tym samym lojalność klientów.
Od połowy 2021 roku prowadzony jest również cykl „Askana Stylove”, którego efekty prezentowane są na kanale Youtube, profilu społecznościowym oraz w aplikacji mobilnej galerii. To materiały video, w których prezentowane są marki Askany a w rolę modeli wcielają się mieszkańcy Gorzowa. To projekt promujący Najemców, ale jednocześnie angażujący lokalną społeczność, dzięki czemu zaskarbił sobie grono fanów. Galeria Askana utrzymuje stabilną pozycję na rynku, a jej unikatowa atmosfera jest doceniana przez klientów.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób, a wśród salonów wiele lubianych i obecnych jedynie w tej gorzowskiej galerii sklepów jak m.in.: Solar, Kazar, Venezia, Femestae Eva Minge, Vistula & Wólczanka, Bytom, Molton, Pierre Cardin, Ochnik.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze pod nazwą Quattro: CNC, C360 Sell Me oraz C-RTM, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości, opracowywanie strategii komercyjnych i marketingowych dla budynków komercyjnych oraz przygotowanie obiektów do sprzedaży.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

Galeria-Askana
galeria handlowa
19 000 m2
Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się…
Baza danych

Firmy

cream-logo
retail agency, property management, usługi doradcze
CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required