Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Obiecujące wyniki Galerii Askana

Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wielkopolskim, która w tym roku będzie świętowała swoje 15-te urodziny podsumowuje poprzedni rok. Zamknęła go bardzo obiecującym trendem odwiedzalności i obrotów.

Dynamika odwiedzalności wskazuje na niemal 14% wzrost do roku poprzedniego, natomiast obroty wzrosły o prawie 22% w porównaniu z rokiem 2020. Warto podkreślić, że biorąc pod uwagę miesiące bez okresów z wyłączeniami z handlu w 2021, 2020 i analogiczne w 2019, spadek wynosi jedynie 1% w porównaniu do 2019 roku. Bardzo dobry grudzień charakteryzujący się 42% wzrostem odwiedzalności i 33% wzrostem obrotów, mimo trudnej aktualnie sytuacji, napawa optymizmem i pozwala z ufnością spojrzeć na rok 2022 w zakresie osiąganych wyników.

– Ostatnie dwa lata to trudny sprawdzian zarówno dla właścicieli galerii, zarządców, jak i najemców obiektów handlowych, którzy musieli stawić czoła nieprzewidywanym zmianom i trudnym negocjacjom. Sprawy nie ułatwiają ostatnie wydarzenia za naszą wschodnią granicą. Mimo tego udało nam się kontynuować realizację przyjętej strategii komercjalizacji. Salon Sinsay dostrzega potencjał Galerii Askana i zdecydował się powiększyć swój salon podpisując umowę najmu na 800 m2 na poziomie +1, poszerzając tym samym znacznie swój asortyment. Będzie to miało pozytywny wpływ na różnorodność oferty galerii. Trwają również negocjacje z kilkoma dużymi markami nt. ich wejścia do projektu – to tylko potwierdza, że mimo upływu lat i trudnej sytuacji rynku handlowego, Askana cały czas jest atrakcyjnym i lubianym miejscem zakupów – podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM.

Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu dodaje z kolei: – Marketing centrum handlowego w czasie pandemii był jak wyjście ze swojej strefy komfortu. Wszelkie aktywności zostały zaadaptowane do nowych realiów, wymogów i ograniczeń. Możliwość wybrania się do galerii, do sklepu ulubionej marki nadal jest jednak w cenie. Marketing centrum handlowego na pewno ewaluował a ograniczenia i zmiany zachowań konsumentów same wymusiły konieczność przeformułowania podejścia do działań marketingowych. Galeria Askana nadal pozostaje aktywna a swoją aktywność dostosowuje do aktualnej sytuacji w kraju, a obecnie również za naszą wschodnią granicą. Bez wahania angażuje się w działania pomocowe, przekazując zebrane w punkcie zbiórki dary potrzebującym. W sposób wyważony i dostosowany do nowych realiów Galeria Askana wspiera Najemców. Niezmiennie poszukuje nowych pomysłów na promowanie oferty galerii oraz utrzymywanie bliskich relacji z lokalną społecznością.

Galeria Askana: krok ku digitalizacji centrum

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Galeria Askana zdecydowała się również na krok ku digitalizacji centrum. Wprowadzono aplikację mobilną, która jest narzędziem wygodnym tak dla klientów, jak i dla najemców, którzy sami mogą publikować swoje treści przez dedykowany panel zarządzania. To narzędzie przyszłości, które będzie ewaluować i rozwijać się tak, by jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów i najemcy w dynamicznej rzeczywistości. Zakłada również element nagradzania klientów za wizyty w centrum oferując wachlarz prezentów do wyboru w aplikacji budując tym samym lojalność klientów.
Od połowy 2021 roku prowadzony jest również cykl „Askana Stylove”, którego efekty prezentowane są na kanale Youtube, profilu społecznościowym oraz w aplikacji mobilnej galerii. To materiały video, w których prezentowane są marki Askany a w rolę modeli wcielają się mieszkańcy Gorzowa. To projekt promujący Najemców, ale jednocześnie angażujący lokalną społeczność, dzięki czemu zaskarbił sobie grono fanów. Galeria Askana utrzymuje stabilną pozycję na rynku, a jej unikatowa atmosfera jest doceniana przez klientów.

Galeria Askana ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób, a wśród salonów wiele lubianych i obecnych jedynie w tej gorzowskiej galerii sklepów jak m.in.: Solar, Kazar, Venezia, Femestae Eva Minge, Vistula & Wólczanka, Bytom, Molton, Pierre Cardin, Ochnik.

CREAM Property Advisors oferuje pełny zakres usług związanych z nieruchomościami komercyjnymi. Firma specjalizuje się w asset i property managemencie, leasingu powierzchni handlowych i biurowych, sprzedaży nieruchomości oraz obsłudze prawnej rynku nieruchomości. Spółka oferuje ponadto zaawansowane usługi zarządcze pod nazwą Quattro: CNC, C360 Sell Me oraz C-RTM, których zadaniem jest generowanie wzrostu wartości nieruchomości, opracowywanie strategii komercyjnych i marketingowych dla budynków komercyjnych oraz przygotowanie obiektów do sprzedaży.