Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Sieć handlu mobilnego abc na kołach szuka agentów

Największa sieć handlu mobilnego w Europie, abc na kołach, intensywnie się rozwija i poszukuje nowych agentów. Poza umową z gwarantowanym wynagrodzeniem i systemem prowizyjnym, oferuje też atrakcyjny bonus na rozpoczęcie współpracy.

Należąca do Grupy Eurocash sieć abc na kołach właśnie wchodzi do kolejnego województwa i powiększa bazę mobilnych sklepów do 130. Ma też ambitne plany dalszego rozwoju. W związku z tym ruszyła intensywna kampania rekrutacyjna, a sieć wzmocniła ofertę „na start” dla nowych agentów. Teraz podejmując współpracę z abc na kołach, można dostać aż 6 tys. zł netto na start.

–  Sieć abc na kołach powstała w 2015 r., kiedy niemal 5 mln Polaków zamieszkujących wsie i małe miejscowości nie miało w pobliżu żadnego sklepu stacjonarnego. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich potrzebom, wysyłając do nich mobilny, w pełni zatowarowany sklep z ofertą kilkuset produktów i zapleczem w postaci hurtowni Eurocash Cash&Carry. Koncept świetnie się sprawdził. Dziś działamy już w 8 województwach i jesteśmy największą siecią handlu mobilnego w Europie. Szybko się rozwijamy, m.in. dlatego, że mamy dobrze rozbudowany system wspierania agentów, którzy nie muszą dokładać do biznesu – mówi Błażej Białczyk, Dyrektor Generalny abc na kołach.

R E K L A M A

Sposób na (mobilny) biznes

Aktualnie doświadczony agent abc na kołach może zarobić nawet 6500 zł miesięcznie. Podstawą współpracy jest umowa agencyjna z gwarantowanym wynagrodzeniem w wysokości 4000 zł i atrakcyjnym systemem prowizyjnym. Dodatkowo od niedawna, w związku z intensywnym rozwojem, abc na kołach oferuje nowym agentom atrakcyjny bonus za rozpoczęcie współpracy w wysokości aż 6 tys. zł.

Przed rozpoczęciem pracy każdy z przedsiębiorców otrzymuje w pełni wyposażony i ubezpieczony samochód, a także laptop i telefon, dzięki czemu jest odpowiednio przygotowany do pracy w terenie. Agentom przysługuje też dofinansowanie do paliwa. Co więcej, sieć oferuje szkolenia wstępne oraz wsparcie ekspertów z dziedzin handlu, marketingu i księgowości na każdym etapie współpracy.

– Wiemy, że potrzeby są różne w zależności od regionu, miejscowości, konsumenta. Dlatego stawiamy na elastyczność. Nasi agenci mogą uzupełnić ofertę o produkty lokalne, sezonowe, a także przyjmować zamówienia na dowolny towar z oferty Eurocash Cash&Carry. W części samochodów sieci można już płacić kartą, a wkrótce będzie w nich też dostępna usługa cashback. Do końca roku wszystkie auta zostaną wyposażone w terminalne płatnicze – tłumaczy Błażej Białczyk.